;
coinex

رونمایی لاجیتک از ماوس و کیبورد بی سیم گیمینگ در نمایشگاه IFA 2017

ماوس بدون سیم لاجیتک

شرکت سوئیسی لاجیتک (Logitech) از ماوس و کیبورد مخصوص بازی‌های کامپیوتری و پد (PAD) غول آسای خود در نمایشگاه IFA 2017 در شهر برلین کشور آلمان رونمایی کرد. لاجیتک با این محصولات، فصل جدیدی را در ابزار و تجهیزات بازی‌های کامپیوتری موجود در بازار آغاز کرد.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل G

این ماوس بدون سیم لاجیتک یک نمونه ساده بدون سیم بوده که از تکنولوژی اختصاصی این شرکت با نام Lightspeed استفاده می کند. این ماوس بدون سیم لاجیتک با استفاده از سنسورهای مدرن و جدید نوری خود، قدرت پاسخگویی را کاهش داده و زمان واکنش ماوس G603 لاجیتک را به 1 هزارم ثانیه رسانده است. این سنسور نوری جدید که هیرو (Hero) نام داشته، برای صرفه جویی در انرژی طراحی شده و مصرف انرژی ماوس G603 لاجیتک را کاهش می دهد.

ماوس بدون سیم لاجیتک قیمتی برابر با 69.99 دلار (معادل 266 هزار تومان با احتساب دلار 3.800 تومانی در زمان نگارش) داشته و در همین ماه راهی بازارهای جهانی خواهد شد. ماوس بی سیم لاجیتک نمونه ساده تری از دو نمونه گرانقیمت تر بدون سیم G703 و G903 بود که در ابتدای سال جاری میلادی به دست مشتریان رسید.

کیبورد بدون سیم لاجیتک مدل G603

کیبورد G613 نیز یک نمونه بدون سیم بوده که مانند ماوی G603 از تکنولوژی Lightspeed شرکت لاجیتیک سود می برد. این کیب.رد نیز بسیار کم مصرف بوده و بنا بر اعلام شرکت، توانایی کار به مدت زمان 18 ماه را تنها با دو باطری قلمی سایز AA دارد. این کیبورد شش دکمه مخصوص قابل برنامه ریزی نیز داشته که قابلیت‌های جدیدی را به این کیبورد اضافه می کند.

کیبورد بی سیم G613 از کلیدهای مکانیکی پیشرفته و سریع این شرکت با نام Romer-G استفاده کرده و ماه آینده با قیمتی در حدود 149.99 دلار (معادل 570 هزار تومان) به دست علاقمندان بازیهای کامپیوتری خواهد رسید.

پد G840 لاجیتک

آخرین محصول شرکت لاجیتک، یک ماوس پد بسیار بزرگ و عظیم بوده که در زیر این ماوس و کیبورد قرار می گیرد. بنابر اعلام این شرکت، این مجموعه (ماوس، کیبورد و ماوس پد) نسل جدیدی از ابزار ادوات مخصوص بازی‌های کامپیوتری را رقم خواهد زد.

پد G840 لاجیتک قرار است که ماه آینده با قیمتی در حدود 49.99 دلار (معادل 188 هزار تومان) به بازارهای جهانی عرضه و به فروش برسد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع : theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر