;
coinex

موبایل هواوی میت ۱۰ مبتنی بر اندروید ۸ اوریو خواهد بود

اندروید ۸ اوریو / هواوی میت ۱۰

به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمندی از هواوی که مجهز به اندروید ۸ اوریو است، موبایل هواوی میت ۱۰ خواهد بود. با تکراتو همراه شوید.

حال که گوگل از اندروید ۸ اوریو رونمایی کرده است سوال اصلی این خواهد بود که چه محصولاتی مبتنی بر جدیدترین سیستم‌عامل گوگل روانه بازار خواهند شد و کدامیک از تلفن‌های هوشمند اندروید ۸ اوریو را دریافت خواهند کرد.

اصولا اولین تلفن هوشمندی که از جدیدترین سیستم‌عامل گوگل بهره می‌برد، محصولاتی هستند که متعلق به کمپانی گوگل باشند. در گذشته محصولاتی از سری نکسوس به همراه جدیدترین سیستم‌عامل گوگل به بازار عرضه می‌شد؛ اما تولید این محصولات متوقف شد و سری جدید پیکسل جایگزین آنها گردید.

همین امر باعث می‌شود که پیکسل‌های جدید گوگل را اولین محصولاتی بدانیم که همراه با اندروید ۸ اوریو معرفی می‌شوند. رونمایی این محصولات در ۱۴ مهر رخ خواهد داد. محصولات ساخته شده توسط کمپانی‌های دیگر که از اندروید ۸ اوریو بهره ببرند نیز بعد از این تاریخ به بازار عرضه خواهند شد و بعید به نظر می‌رسد که عرضه آنها قبل از گوشی‌های هوشمند جدید سری پیکسل باشد.

در هر صورت، اگر از طرفداران محصولات کمپانی هواوی باشید، جالب است بدانید که طبق آخرین شایعات، اولین محصول کمپانی چینی که مجهز به اندروید ۸ اوریو است، موبایل هواوی میت ۱۰ خواهد بود.

در گزارشی به این موضوع اشاره شده است که هواوی در حال کار روی جدیدترین رابط کاربری خود به نام EMUI 6.0 است که مبتنی بر اندروید ۸ اوریو ساخته شده است. درواقع کمپانی چینی به برنامه نسخه بتای این رابط کاربری نیز نزدیک شده است.

هواوی میت ۱۰ در تاریخ ۲۴ مهر رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند مبتنی بر جدیدترین نسخه اندروید باشد که رابط کاربری جدید EMUI 6.0 روی آن سوار است. جالب است بدانید اولین تلفن هوشمندی که با رابط کاربری EMUI 5.0 به بازار عرضه شد، هواوی میت ۹ بود. این رابط کاربری بر پایه اندروید ۷ نوقا توسعه داده شده بود.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر