;
coinex

میزو و شراکت با سه غول تراشه ساز

میزو و شراکت با سه غول تراشه ساز

میزو می‌تواند تنها تولید کننده چینی باشد که از پردازنده های تمام غول‌های سازنده تراشه استفاده می‌کند. مصاحبه انجام شده با یک مدیر اجرایی نشان داده است که تلفن های میزو توسط  سه غول تراشه ساز، ساخته خواهند شد.

اگر هنوز به یاد داشته باشید، کوالکام در ماه گذشته به دلیل اتهام نقض حق ثبت اختراع، میزو را به دادگاه کشاند. این مورد در حال حل شدن است زیرا هر دو شرکت در حال حاضر دارای یک رابطه کاری خوب هستند. هفته گذشته اولین تلفن همراه میزو با تراشه اسنپدراگون عرضه شد و میزو ام 6 نوت (M6 Note) نام دارد.

از آنجا که این محصول با همکاری کوالکام تولید شده است، ممکن است برای برخی جای سوال باشد که کدام غول تراشه ساز کمپانی مورد علاقه‌ی میزو است. باتوجه به سخنان معاون ارشد میز “لی نان”، بلو چارم از هر سه پلتفرم کوالکام، سامسونگ و مدیاتک استفاده خواهد کرد.

لی نان نامی از میزو نبرد و درعوض از بلوچارم اسم برد. او به اشتباه از این واژه استفاده نکرده، زیرا او می توانست به راحتی از “ما” یا “میزو” استفاده کند؛ اما در عوض بلو چارم را بکار برد.

این موضوع به ما نشان می‌دهد که اخبار مربوط به تقسیم شدن شرکت به دو واحد مجزا می‌تواند صحت داشته باشد. همچنین می‌تواند نشانگر این باشد که ما به زودی شاهد سری‌هایی از بلو چارم خواهیم بود که قدرت پردازشی خود را از اس‌اوسی‌های اگزینوس سامسونگ تامین می‌کنند.

نکته دیگری که در خلال این مصاحبه مشخص شد، این است که باید انتظار گوشی‌های گران‌تری در سری‌های بلوچارم داشته باشیم.

این گوشی‌ها در سال 2018 روانه بازار خواهند شد و منابع نیز تاکید می‌کنند که این گوشی‌ها مجهز به تراشه‌های سامسونگ یا کوالکوم هستند.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر