;
coinex

نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی آلمانی در راه است!

نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی آلمانی در راه است!

قرار بر این است که آلمانی ها نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی را وارد بازار ایران کنند. این نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی آلمانی که مجهز به سیستم انرژی سبز و تکنولوژی هوشمند رانندگی هستند قرار است تا از سوی شرکت بورگوارد به بازار ایران عرضه گردد.

معرفی گروه صنعتی بورگوارد

یکی از برندهای با سابقه آلمانی، گروه صنعتی بورگوارد است که در دهه 50 میلادی جزء سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب می‌شد. این شرکت از یک سال گذشته دوباره بخش تولید خودرو خود را احیا کرده و به دنبال به دست آوردن سابقه درخشان خود در عرصه خودروسازی است.

این شرکت با تولید نسل جدید خودرو، تحت عنوان BX7 و BX5 توانسته است جوایز متعددی را در بخش طراحی، ایمنی و تکنولوژی در عرصه جهانی به دست آورد.

اولریخ والکر مدیرعامل گروه خودروسازی بورگوارد اعتقاد دارد این شرکت با بهره گیری از لقبی که رسانه‌ها به تولیدات آنها داده است، یعنی لوکس دست یافتنی، به زودی تبدیل به یکی از قطب‌های بزرگ تولید نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی در اروپا خواهد شد. به گفته وی کشور ایران نیز به یکی از بازارهای مهم و گسترده برای عرضه این خودروها تبدیل خواهد شد.

تفاوت تولیدات شرکت بورگوارد

تکنولوژی که در تاسیسات تولید نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی شرکت بوگوارد به کار رفته است، استفاده از هوش مصنوعی در ماشین آلات خطوط تولید است. اولین خروجی‌های این خط تولید با کمک مهندسان و طراحان پورشه و بوش انجام شد. این تولیدات توانست در اواخر سال 2017 وارد بازارهای خاورمیانه شود.

پس از اینکه مجوزهای لازم برای ورود نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی به ایران اخذ شود، این خودروها وارد می‌شوند. تمامی قطعاتی که در ساخت این خودرو استفاده شده‌اند، ساخت شرکت بوش آلمان هستند. طراحی اتاق و بدنه این خودرو نیز توسط بهترین طراحان خودروهای لوکس انجام شده است. نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی دارای ظاهری منحصر به فرد و زیبا با قیمتی مناسب هستند.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر