;
coinex

آغاز فروش محصولات پارس خودرو ؛ طرح عید تا عید در شهریور 96

آغاز فروش محصولات پارس خودرو ؛ طرح عید تا عید در شهریور 96

آغاز فروش محصولات پارس خودرو براساس طرح عید تا عید، از عید قربان تا عید غدیر در شهریور 96 خواهد بود. این گروه خودروسازی قرار است براساس این طرح، پیش فروش خودروهای خانواده برلیانس را آغاز کند.

به گفته رضا تقی زاده معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، روز چهارشنبه 8 شهریور ماه سال جاری، آغاز فروش محصولات پارس خودرو براساس طرح عید تا عید، از عید قربان تا عید غدیر خواهد بود و این شرکت تصمیم دارد محصولات برلیانس خانواده H200 و H300  را پیش فروش نماید.

وی در ادامه به پرفروش بودن خودروهای خانواده برلیانس اشاره نمود و تاکید کرد که این امر به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی و نیاز بازار است. این محصولات، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از علاقه‌مندان و خریداران محصولات این گروه خواست تا با مراجعه به سایت فروش این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام و خرید اقدام نمایند.

وی در مورد شرایط در نظر گرفته شده برای آغاز فروش محصولات پارس خودرو اعلام نمود که براساس این طرح، برای خریدهایی که به صورت نقدی باشند، بسته خدمات 3 ستاره رایگان در نظر گرفته شده است. این بسته شامل: بیمه بدنه عادی یکساله، امداد پشتیبان 2 ساله، سرویس اولیه 6 ماهه و سرویس‌های ادواری 10.000 و 20.0000 کیلومتر است.

وی تاکید نمود که تمامی این سرویس‌ها به صورت رایگان به خریداران داده می‌شود و در فروش اعتباری نیز تسهیلات تا سقف 25 میلیون تومان و نرخ کارمزد مناسب در نظر گرفته شده است.

بخشنامه مربوط به آغاز فروش محصولات پارس خودرو براساس طرح عید تا عید، از عید قربان تا عید غدیر، برای علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در دسترس است.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر