;
coinex

مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

ساعت هوشمند جدید سامسونگ Gear Sport

سامسونگ امروز سه گجت پوشیدنی جدید خود را در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد که گیر اسپورت یکی از آن‌هاست. اکنون می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به مشخصات فنی رسمی این ساعت هوشمند جدید سامسونگ داشته باشیم.

سامسونگ گیر اسپورت (Gear Sport) همانطور که از نامش پیداست یک محصول ورزشی بوده و برای افراد فعال و ورزشکار طراحی شده است و کاملا یک ظاهر ورزشی دارد. این ساعت هوشمند ورزشی یک بند استاندارد 20 میلی‌متری دارد و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

به وسیله‌ی قابلیت‌های Gear به عنوان مثال می‌توانید لوازم خانگی سامسونگ که به اینترنت اشیا مجهز هستند را کنترل کنید.

اولین چیزی که در این ساعت هوشمند توجه شما را جلب خواهد کرد نمایشگر آن است. گیر اسپورت از یک نمایشگر 1.2 اینچی آمولد دایره‌ای شکل بهره می‌برد که رزولوشن آن 360 در 360 پیکسل است. صفحه نمایش این ساعت قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن را داراست که با شیشه گوریلا گلس 3 حفاظت می‌شود.

قلب تپنده‌ی این ساعت را یک چیپست دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. سیستم‌عامل گیر اسپورت نیز تایزن بوده که توسط خود سامسونگ توسعه یافته است.

این ساعت هوشمند 768 مگابایت حافظه رم داشته و به 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است. نسخه بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از Wi-Fi، NFC و GPS دیگر امکانات ارتباطی این محصول هوشمند محسوب می‌شود. درنهایت نیز یک باتری 300 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند گیر اسپورت را تامین می‌کند.

از نظر مقاومت نیز گیر اسپورت با درجه مقاومت نظامی طراحی شده و سامسونگ ادعا می‌کند که این محصول گواهی MIL-STD-810G را دریافت کرده است. این ساعت هوشمند تا 5 اتمسفر در برابر فشار آب مقاوم است که یک ویژگی بسیار خوب در این محصول به شمار می‌آید.

ابعاد این گجت 42.9 در 44.6 در 11.6 میلی‌متر بوده و تنها 50 گرم (بدون بند) وزن دارد. سامسونگ Gear Sport با تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی که نسخه اندروید 4.4.2 به بالا داشته باشند، مطابقت دارد؛ به علاوه با دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل iOS 9 به بالا نیز هماهنگ است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر