;
coinex

شیائومی می نوت 3 احتمالا فردا رونمایی می‌شود؛ گوشی متفاوت دیگری از سازنده چینی

شیائومی می نوت 3 احتمالا فردا رونمایی می‌شود!
شیائومی امروز در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) اعلام کرد که می‌خواهد فردا برای رونمایی از یک گوشی جدید، یک رویداد بزرگ مطبوعاتی برگزار کند؛ احتمالا این گوشی هوشمند همان شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) است که منابع خبری گفته‌اند در تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر) وارد بازار می‌شود.

 

تعدادی از افرادی که در زمینه انتشار خبرهای دنیای گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند، معتقدند، محصولی که قرار است در این رویداد معرفی شود، همان گوشی شیائومی می میکس 2 (Mi MIX 2) است که البته چندان هم دور از ذهن نیست؛ زیرا با در نظر گرفتن پیامی که شیائومی از اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است، هنوز نمی‌توان به طور دقیق در مورد زمان رونمایی از گوشی می میکس 2 شیائومی و مطالبی که در مورد این محصول منتشر می‌شوند، نظر داد (فعلا خبرهای ضد و نقیض زیادی وجود دارد).

شیائومی می نوت 3

علی‌رغم مطالب فوق، چندان هم بعید نیست که شیائومی فردا با معرفی یک گوشی جدید همه طرفدارانش را شگفت زده کند. یانگ لین (Yang Lin)، مدیر سابق بخش روابط عمومی شیائومی، در رابطه با رویدادی که سازنده چینی می‌خواهد فردا برگزار کند گفته است که احتمالا این رویداد برای رونمایی از گوشی شیائومی می نوت 3 برگزار می‌شود. وی همچنین گفته است که شیائومی می‌خواهد گوشی می میکس 2 خود را در روزهای آخر سال میلادی جاری وارد بازار کند.

با توجه به تصاویری که تا به حال از گوشی هوشمند شیائومی می نوت 3 منتشر شده است، می‌توان گفت که این محصول هم خطوط منحنی شکل دوگانه زیبایی را بر روی نمایشگر خود دارد، اما با یک نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر وارد بازار می‌شود.

گفته شده است که نمایشگر گوشی شیائومی می نوت 3 توسط شرکت سامسونگ ساخته شده و رزولوشن تصویر 2K را در اختیار کاربران می‌گذارد. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر