coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه مشکی رنگ لپ تاپ سوییچ 7 ایسر با طراحی بدون فن و گرافیک انویدیا

نسخه مشکی رنگ لپ تاپ سوییچ 7 ایسر با طراحی بدون فن و گرافیک انویدیا

یکی از بهترین محصولاتی که ایسر در نمایشگاه IFA 2017 معرفی کرده، لپ تاپ 2 در 1 جدید با نام Switch 7 Black Edition است.

به گفته ایسر این لپ تاپ باریک و جداشدنی اولین محصولی در جهان است که با وجود بهره بردن از یک کارت گرافیک مجزا از هیچ فن خنک کننده‌ای در طراحی آن استفاده نشده است؛ این دستاورد به لطف فناوری خنک کننده اختصاصى ایسر موسوم به LiquidLoop دوگانه حاصل شده است. این دستگاه جذاب موارد دوست داشتنی فراوانی دارد که بهره مندی از کارت گرافیک انویدیا جی فورس MX150 یکی از این ویژگی‌هاست.

لپ تاپ جدید سوییچ 7 به عنوان یک دستگاه 2 در 1 از یک بخش تبلت و یک بخش کیبورد مجزا تشکیل شده است؛ این دو بخش با یکدیگر ترکیب شده و یک لپ تاپ را تشکیل می‌دهند و در صورت تمایل می‌توان با جدا کردن کیبورد به صورت یک تبلت از این محصول استفاده کرد. در حالت تبلت سوییچ 7 تنها 1.13 کیلوگرم وزن دارد.

بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم برس خورده ساخته شده و یک پایه نگهدارنده نیز در پشت بخش تبلت دستگاه تعبیه شده است.

نمایشگر سوییچ 7 با تکنولوژی صفحات Wacom برای قلم نوری دستگاه ساخته شده که 4096 درجه فشار را تشخیص می‌دهد. این محصول همراه با یک قلم استایلوس مخصوص عرضه می‌شود که آن را به یک دستگاه دوست داشتنى برای طراحان گرافیکی تبدیل می‌کند.

تکنولوژی محبوب Wacom درون نمایشگر 13.5 اینچی این تبلت تلفیق شده که با پنل IPS و رزولوشن 2256 در 1504 تولید شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب استایلوس Switch 7 Black Edition عدم استفاده باتری در این قلم است. ایسر با این کار موفق شده یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات قلم‌های دیجیتال را حذف کند. به علاوه یک سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در زیر شیشه‌ی نمایشگر این دستگاه به کار رفته که هم برای روشن کردن و هم به منظور لاگین کردن کاربرد دارد.

تمامی این مشخصات با چیپست پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل Core i7 تکمیل شده است؛ هرچند که ایسر جزئیات بیشتری از مشخصات فنی Switch7 Black Edition منتشر نکرده، اما به طور مشخص ایسر با تولید این دستگاه کاربران حرفه‌ای که به یک لپ تاپ تبدیل شونده، قدرتمند، قابل حمل و مجهز به قلم نیاز دارند را هدف گرفته است.

این محصول قرار است از دسامبر سال جاری میلادی با قیمت پایه 1699 دلار در آمریکا عرضه شود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: slashgear

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر