;
coinex

کمپانی آرکاس در نمایشگاه IFA 2017 بیش از نیم جین گوشی هوشمند به نمایش می‌گذارد

کمپانی آرکاس در نمایشگاه IFA 2017 بیش از نیم جین گوشی هوشمند به نمایش می‌گذارد
آرکاس یک برند فرانسوی است که اغلب گوشی‌های معمولی و میان رده‌ای را راهی بازار می‌کند. این کمپانی در نمایشگاه IFA 2017 حضور یافته و بیش از نیم جین گوشی هوشمند را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد.

این گوشی ساز فرانسوی، سری گوشی‌های بسیار ارزان قیمت آرکاس Access را در کنار گوشی‌های مقرون به صرفه و البته کمی گران‌تر از این مدل، یعنی آرکاس Core 50 را به این نمایشگاه آورده است.

سری بادوام آرکاس Sense یک گوشی هوشمند جدید و یک تبلت جدید را به نمایش گذاشته، در حالی که ستاره این کمپانی در رویداد ایفا امسال، گوشی +Archos Diamond Alpha است و البته یک تبلت 10.1 اینچی آرکاس دایموند که در این رویداد خودنمایی می‌کند.

آرکاس Access و آرکاس Core

گوشی آرکاس Access در چهار سایز مختلف عرضه می‌شود. 4 اینچ، 4.5 اینچ، 5 اینچ و 5.5 اینچی با نمایشگر FWVGA  در این رویداد حضور دارند. قدرت این مدل‌ها از یک پردازنده 4 هسته‌ای تامین شده و توسط 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود. قیمت مدل پایه آن 49.99 یورو بوده و بهترین مدل آن که آرکاس اکسس 5.5 اینچی است با برچسب قیمت 79.99 دلار وارد بازار خواهد شد.

گوشی Archos Core 50 دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است و از یک پردازنده 4 هسته‌ای قدرت می‌گیرد. این دستگاه در دو مدل عرضه خواهد شد. یک مدل از آن با 2 گیگابایت رم، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی معرفی شده و نسخه دیگر که کمتر از 100 یورو قیمت خواهد داشت با 1 گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

از آنجا که این گوشی‌های برای کاربران پایه معرفی شده است، بدنه آنها دارای رنگ بندی‌های یکپارچه‌ای است. گوشی‌های Archos Access در رنگ های مشکی، آبی و یا زرد عرضه می‌شوند، در حالی که گوشی Archos Core 50 در رنگ بندی‌های مشکی، خاکستری و یا قرمز خودنمایی خواهد کرد.

Archos Sense 47X

گوشی Archos Sense 47X یک دستگاه مقوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است که با برچسب قیمتی 129.99 یورویی معامله خواهد شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ دی، 1 گیگابایت حافظه رم و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی Archos Sense 47X

لپ تاپ Archos Sense 101X را می‌توان دستگاه مقرون به صرفه‌ای از این کمپانی فرانسوی دانست که با قیمت 199.99 یورو وارد بازار خواهد شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی با 2 گیگابایت حافظه رم است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی بوده، اما از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. به ادعای کمپانی آرکاس این تبلت قادر است تا شرایط بد آب و هوایی را تحمل کرده و عملکرد خوبی داشته باشد.

لپ تاپ Archos Sense 101X

Archos Diamond

اگر چه کمپانی آرکاس در نمایشگاه IFA 2017 مقدار زیادی از دستگاه‌های مقرون به صرفه خود را به نمایش درآورده است، اما همچنان به روزرسانی پرچمدار Diamond Alpha را در دستور کار خود قرار داده است. گوشی دایموند آلفا پلاس پرچمدار این کمپانی فرانسوی است که دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی بوده و از پردازنده اسنپدراگون 653 (پردازنده ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 652 است) قدرت می‌گیرد. 6 گیگابایت رم در درون این دستگاه جای گرفته است. دایموند آلفا پلاس با قیمت 399 یورو به بازار عرضه می‌شود.

دایموند آلفا پلاس

آرکاس دایموند تب (Archos Diamond Tab) نیز یک تبلت 10.1 اینچی که مشخصات نسبتا چشمگیری دارد. یک پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860 بر روی چیپست Rockchip 3399 سوار شده است. فضای ذخیره سازی تبلت جدید آرکاس از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده و جالب است که در پنل جلویی ان یک نمایشگر کواد اچ دی پلاس با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل خودنمایی می‌کند.

آرکاس دایموند تب

چنین رزولوشنی می‌تواند عاشقان فیلم‌های ویدیویی را به خوبی ارضا کند. باتری این تبلت 6600 میلی‌آمپر ساعت است و خرید آن با قیمت مناسب 299.99 یورویی امکان‌پذیر است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر