;
coinex

ایفا 2017 برلین امروز (9 شهریور) چه محصولاتی را به ما نشان می‌دهد؟

ایفا 2017 برلین امروز (9 شهریور) چه محصولاتی را به ما نشان می‌دهد؟

ایفا 2017 یکی از باشکوه‌ترین نمایشگاه‌ها و رویدادهایی محسوب می‌شود که تا به حال در دنیای فناوری برگزار شده است. این رویداد یک هفته‌ای همه دنیای فناوری را در خود جای داده است.

نمایشگاه‌های ایفا (IFA) هر سال در پایان فصل تابستان در شهر برلین برگزار می‌شوند. این نمایشگاه‌ها انواع مختلفی از محصولات الکترونیکی، از گوشی همراه گرفته تا اختراعات و دستگاه‌های مختلف را به تماشاگرانی از سر تا سر جهان نشان می‌دهند.

سامسونگ امسال رویداد رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار خود را خارج از نمایشگاه ایفا 2017 برگزار کرد؛ به طور متقابل اپل هم تصمیم گرفت که بعد از به پایان رسیدن این نمایشگاه رویداد خود را برای رونمایی از سری گوشی‌های جدید آیفون و چند محصول دیگر خود برگزار کند به همین دلیل بسیاری از خبرنگاران دنیای فناوری فرصت یافتند تا در بین این دو رویداد از نمایشگاه ایفا 2017 بازدید کنند و خبرهای آن را منتشر سازند.

ایفا برای اولین بار در سال 1924 میلادی برگزار شد. این نمایشگاه اولین مقصد خرید محصولات الکترونیکی مختلف مانند گوشی همراه، تلویزیون، لپ تاپ، دوربین و … محسوب می‌شود. در این رویداد علاوه بر محصولات فوق می‌توانید از وسایل و تجهیزات الکترونیکی مختلفی مثل گجت‌های خانگی و حتی روبات‌ها هم بازدید کنید.

در واقع همان طور که گفته می‌شود در این رویداد از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا می‌کنید به این نحو که در این نمایشگاه می‌توانید از پیشرفته‌ترین گوشی‌های همراه تا یخچال‌هایی لوکس و پیشرفته را که حتی می‌توانند مقدار شیر باقی مانده در خود را اطلاع دهند، پیدا کنید.

در ایفا 2017 با چه محصولاتی روبرو می‌شویم؟

این سوال یک پاسخ بسیار طولانی دارد اما برای ساده‌تر کردن قضیه ما به طور خلاصه تنها اطلاعاتی از مشهورترین برندها را در ادامه این نوشتار در اختیار شما گذاشته‌ایم.

سامسونگ: از آنجایی که این سازنده جهانی رویداد رونمایی از گوشی گلکسی نوت 8 را زودتر از زمان شروع نمایشگاه ایفا 2017 برگزار کرد، نباید انتظار داشته باشیم که در برلین گوشی جدیدی را به تماشاگران معرفی کند؛ اما حقیقت این است که محصولات سامسونگ تنها به گوشی‌های همراه ختم نمی‌شوند؛ این سازنده دیروز طبق سنت قبلی خود از چند محصول جدید از قبیل نسل جدید ساعت‌های هوشمند گیر اس 3 (Gear S3)، وسایل خانگی پیشرفته مانند لباس شویی‌های هوشمند و چند تبلت جدید رونمایی کرد.

ال جی: این سازنده یکی از رقبای اصلی سامسونگ محسوب می‌شود. گفته شده است که ال جی می‌خواهد از گوشی ال جی وی 30 در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کند؛ یک گوشی هوشمند که قرار است به عنوان جانشین مدل وی 20 که سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت، با یک نمایشگر لبه به لبه، دوربین دوگانه، اسکنر اثر انگشت و پورت یو اس بی نوع سی در معرض عموم قرار بگیرد. انتظار می‌رود که ال جی در برلین علاوه بر گوشی پرچمدار جدیدش اطلاعات بیشتری را در مورد روبات هاب (the Hub robot LG) که در نمایشگاه سی ای اس از آن رونمایی کرد، در اختیار علاقمندان به صنعت فناوری بگذارد.

سونی: گوشی‌های هوشمند و تجهیزات صوتی خانگی از جمله محصولات اصلی این سازنده ژاپنی هستند که هر سال در نمایشگاه‌های ایفا به کاربران معرفی می‌شوند. سال گذشته سونی در نمایشگاه ایفا 2016 از گوشی اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) و هدفون ام دی آر – 100 ایکس (MDR-100x) رونمایی کرد به همین دلیل چندان دور از ذهن نیست که این سازنده در نمایشگاه امسال نسل جدیدی از این محصولات را به طرفداران خود معرفی کند.

ایسر: ایسر در نمایشگاه ایفا 2016 از یک لپ تاپ بازی بسیار بزرگ، پیشرفته، قدرتمند و گران قیمت با نام پریدیتور 21 ایکس (Predator 21x) رونمایی کرد؛ این سازنده امسال یک لپ تاپ بزرگ‌تر را در نمایشگاه ایفا 2017 در معرض عموم قرار نداد اما به جای آن چند کروم بوک‌، لپ تاپ‌، صفحه کلید و نمایشگر جدید را به علاقمندان و طرفدارنش معرفی کرد.

لنوو/موتورولا: هاسل بلید ترو زوم (Hasselblad True Zoom) یکی از محصولات برجسته‌ای بود که سال گذشته برای افزایش قدرت بزرگ نمایی گوشی‌هایی از برند موتورولا مثل موتو زد پلی (Moto Z Play) در معرض عموم قرار گرفت. گفته شده است که موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 می‌خواهد علاوه بر چنین محصولاتی یک گوشی جدید را هم به طرفدارانش معرفی کند. از طرف لنوو هم می‌توان گفت که این سازنده احتمالا از لپ تاپ‌هایی جدید از سری محصولات یوگا 910 (Yoga 910) که سال گذشته پروسه تولید آن‌ها شروع شد، در برلین رونمایی می‌کند.

چه کنفرانس هایی امروز در نمایشگاه ایفا 2017 برلین اجرا می‌شوند؟

نمایشگاه ایفا هم مانند هر نمایشگاه تجاری دیگری کنفرانس‌های زیادی را در خود برگزار می‌کند. شرکت‌های ال جی، سونی، ای ای جی/ الکترولوکس (AEG/Electrolux)، توشیبا، شارپ، دی جی آی (DJI) و لنوو/موتورولا تنها تعدادی از برندهای جهانی هستند که امروز کنفرانس‌های خود را در این نمایشگاه برگزار می‌کنند.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر