;
coinex

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی به دوربینی باکیفیت بالا مجهز است

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی در نمایشگاه IFA 2017 خودی نشان داد
اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی (Xperia XA1 Plus) در روز سه شنبه به همراه تعدادی از گوشی‌های اندرویدی سونی به نمایش درآمد. آخرین محصول این شرکت به نظر می‌رسد که جایی بین اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا دارد.

این دستگاه در نمایشگاه ایفا 2017 نیز خودی نشان داد. سونی برای این مدل جدید به روزرسانی‌های مختلفی را انجام داده است که شامل یک باتری بزرگتر و همچنین یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر است. این گوشی می‌تواند رقابت خوبی را در بازار گوشی‌های میان رده با دیگر محصولات داشته باشد.

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه شده و می‌تواند تجربه شنیداری و دیداری بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد. ویژگی‌هایی چون ClearAudio+، Smart Amp، ضبط استریویی، Gesture Shutter، SteadyShot و فوکوس خودکار هیبریدی در این دستگاه خودنمایی می‌کنند. درست است که این دستگاه با پیش نصب اندروید نوقا عرضه می‌شود، اما انتظار می‌رود که به زودی نسخه جدید سیستم عامل گوگل (اندروید 8 اوریو) در آن خودنمایی کند.

هر چند که سونی برای به‌روز کردن سیستم عامل گوشی‌های خود ید طولایی دارد، سونی اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با سیستم اندروید 8 اوریو معرفی شدند و این یعنی عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به این سیستم عامل را از آنِ خود کرده‌اند.

این گوشی میان رده جدید سونی دارای ماژول‌های دوربین قابل قبولی در محدوده قیمتی خود است. یک سنسور 23 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار فاز تشخیص در پنل پشتی نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. پورت یو اس بی نوع C و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آن جای گرفته است. صفحه نمایش 5.5 اینچی این دستگاه از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و طلایی از پاییز امسال در بازارهای مختلف جهان عرضه خواهد شد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر