;
coinex

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی به یک باتری 3,430mAh غیرقابل تعویض مجهز است!

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی به یک باتری 3,430mAh غیرقابل تعویض مجهز است!

سونی چند ساعت پیش از گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس خود در نمایشگاه ایفا 2017 (IFA 2017) برلین رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جانشین مدل اکسپریا ایکس ای 1 (Xperia XA1) است که چند ماه پیش در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا در معرض عموم قرار گرفت و نسبت به آن از چند نظر ارتقاء یافته است.

اکسپریا ایکس 1 پلاس، گوشی رنج متوسط جدید سونی، از یک باتری 3,430mAh بهره می‌برد به همین می‌تواند در مقایسه با مدل اکسپریا ایکس ای 1 که به یک باتری 2,300mAh مجهز شده بود، مدت زمان بیشتری کاربر خود را همراهی کند. پلاس علاوه بر این به یک پردازشگر مدیاتک هلیو پی 20 و نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده است به همین دلیل می‌تواند به راحتی با یک بار شارژ مدت زمانی معادل یک روز را فعال باقی بماند.

سونی گفته است که باتری گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس به دلیل پشتیبانی قابلیت پامپ اکسپرس 2.0 پلاس (Pump Express+ 2.0) در مدت زمانی کمتر از یک ساعت کاملا شارژ می‌شود؛ این فناوری رقیب سیستم شارژ سریع 3.0 کوالکام است.

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس مانند مدل اکسپریا ایکس 1 به یک باتری جدانشدنی مجهز شده و هنوز مشخص نیست که هزینه تعویض این باتری چقدر است.

این گوشی هوشمند برخلاف مدل اکسپریا ایکس ای 1 که به یک نمایشگر 720 پیکسلی مجهز است، از یک نمایشگر 1080 پیکسلی بهره می‌برد؛ با وجود این نباید انتظار داشت که تفاوت چندانی بین عملکرد باتری این دو گوشی هوشمند وجود داشته باشد.

همان طور که گفته شد اکسپریا ایکس ای 1 پلاس یک گوشی رنج متوسط است؛ نکته‌ای که باید در این رابطه به آن اعتراف کرد این است که این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر محصولات میان‌رده موجود در بازار در ازای قیمت پرداختی، ظرفیت باتری بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

مجهز ساختن اکسپریا ایکس ای 1 پلاس به یک باتری قدرتمند و بادوام یکی از دلایلی است که سازنده ژاپنی امید دارد کاربران این گوشی را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار انتخاب کنند.

این گوشی هوشمند قرار است در چند هفته آینده در سرتاسر جهان عرضه شود. سونی گفته است که اکسپریا ایکس ای 1 پلاس را در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، صورتی و طلایی وارد بازار می‌کند. با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا همه این رنگ‌ها در تمامی بازارهای جهانی ارائه می‌شوند یا خیر.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر