;
coinex

معرفی ایسر لیکویید زد 6 مکس با باتری بزرگ؛ اما نه در ایفا 2017

معرفی ایسر لیکویید زد 6 مکس با باتری بزرگ؛ اما نه در ایفا 2017
معرفی ایسر لیکویید زد 6 مکس انجام شد، اما شاید نه به شیوه‌ای معمول! اکنون زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2017 برلین است و برندهای بزرگ مشغول قدرتنمایی برای رقبا و معرفی محصولات خود به مشتریانشان هستند و در این بین، ایسر در آن سوی دنیا روش جدیدی را برای معرفی محصول جدید خود در پیش گرفته است.

گوشی جدید این کمپانی در سرزمین مادری خود یعنی تایوان معرفی شد. ایسر لیکویید زد 6 مکس اخیرا در مسابقات بازی‌های دانشگاهی تایوان رونمایی شد. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که 380 نسخه مخصوص از گوشی‌های ایسر لیکویید زد 6 مکس به شرکت کنندگان در این مسابقات اهدا شد.

تا قبل از این صحبتی درباره لیکویید زد 6 مکس شنیده نشده بود. این غول تکنولوژی تایوانی، ایسر لیکویید زد 6 و زد 6 پلاس را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرده بود. زد 6 مکس عضو جدید خانواده لیکویید ایسر است و نسخه‌ای ارتقا یافته از مدل زد 6 پلاس سال قبل این کمپانی محسوب می‌شود.

ایسر لیکویید زد 6 مکس با در اختیار داشتن یک باتری 4670 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند زمان کارکرد مناسبی را به کاربران خود ارائه دهد. گوشی Acer Z6 Max از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک قدرت می‌گیرد. احتمالا این پردازنده نسخه ارتقا یافته‌ای از مدل مدیاتک MT6753 است که در گوشی زد 6 پلاس به کار گرفته شد.

این دستگاه در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه‌ای با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی قابل راتقا خواهد بود.

ارتقا مهم بعدی در بخش دوربین این گوشی اتفاق افتاده است. ایسر لیکویی زد 6 پلاس به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است، اما دوربین ایسر لیکویید زد 6 مکس یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی آن با ویژگی فوکوس خودکار تشخیص فاز دیده می‌شود.

معرفی ایسر لیکویید زد 6

در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک نمایشگر 5.5 اینچی قرار گرفته که دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) است. روی این صفحه نمایش را شیشه 2.5D پوشانده است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. یک اسلات برای سیم کارت 4G و سیم کارت دیگر نیز روی شبکه 3G فعال خواهد بود.

درگاهی مجزا برای میکرو اس دی نیز وجود دارد و می‌توان با این کارت، فضای ذخیره سازی را تا 128 گیگابایت ارتقا داد. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن قرار گرفته و در سمت دیگر کلیدهای خازنی وجود دارد. بدنه این دستگاه فلزی بوده و در پشت آن لوگوی بازی‌های دانشگاهی تایوان به چشم می‌خورد. البته این نسخه مخصوص، برای همین بازی‌ها تولید شده است. گفته می شود که این مدل قیمتی در حدود 330 دلار دارد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر