;
coinex

ایرباد بی‌سیم Beoplay E8 در ایفا 2017 معرفی شد


ایرباد بی‌سیم Beoplay E8 معرفی شددر حالی انواع و اقسام مختلفی از هدفون‌های بی‌سیم هم‌اکنون در بازار موجود است، اما یکی از محصولاتی که این روزها بیشتر از دیگر هدفون‌های بی‌سیم مورد توجه قرار گرفته، ایرباد بی‌سیم است. ایرباد بی‌سیم بیوپلی (Beoplay E8) یکی از آنهاست.

ایربادها شامل گوشی‌های کوچک و مجزایی بوده که بدون هیچ اتصال سیمی هرکدام به صورت جداگانه در گوش جای می‌گیرند. برخی شرکت‌ها در تولید این محصولات فعالیت دارند و ایرپادهای اپل یا ایربادهای IconX سامسونگ از این دسته محسوب می‌شوند.

اما اکنون یکی دیگر از شرکت‌های بسیار خوش‌نام در حوزه تولید محصولات صوتی نیز به جرگه تولیدکنندگان ایرباد پیوست؛ شرکت معروف و محبوب B&O (بنگ اند اولافسن) دیروز در نمایشگاه IFA 2017 از ایربادهای جدید بیوپلی (Beoplay E8) رونمایی کرد. با اولین نگاه می‌توان فهمید که در تولید Beoplay E8 نیز همان ظرافت همیشگی که در طراحی دیگر محصولات صوتی B&O وجود داشته، بکار گرفته شده است.

در هرکدام از این ایربادها یک بلندگوی 5.7 میلی‌متری الکترودینامیک با مقاومت 16 اهم و محدوده‌ی فرکانس 20 تا 20 هزار هرتز بکار گرفته شده است. یک اپلیکیشن همراه نیز برای Beoplay E8 عرضه شده که به کاربران امکان ایجاد پروفایل صوتی شخصی خودشان را می‌دهد.

این ایربادها کنترل لمسی مخصوص به خود را نیز دارند که به کاربران اجازه می‌دهد تا امکانات مختلف آن مانند فرمان صوتی و یا حالت نامرئی را که به صداهای محیط اطراف اجازه‌ی عبور می‌دهد، فعال کنند.

Beoplay E8 با یک بار شارژ تا چهار ساعت پاسخگو خواهد بود و برای شارژ کردن آن‌ها نیز باید از قاب حمل و شارژ کننده آن استفاده کرد، کاربران می‌توانند باتری ایربادهای خود را به وسیله‌ باتری داخلی قاب شارژ کننده آن تا دو برابر بیشتر شارژ کنند. طبق معمول انتظار نداشتیم که B&O محصولی ارزان قیمت رونمایی کند، ایرباد بیوپلی نیز با قیمت 299 دلاری خود کاملا یک هدفون گران‌قیمت به حساب می‌آید و از 12 اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر