;
coinex

هدفون وایرلس جبرا معرفی شد

هدفون وایرلس جبرا معرفی شد

نمایشگاه ایفا امسال تعداد بسیار زیادی هدفون وایرلس برای رو کردن داشت. کارمندان شرکت جبرا نیز یکی از کمپانی‌هایی بودند که باعث رونق هدفون‌های بی‌سیم در نمایشگاه ایفا 2017 شدند. امروزه مدل‌های مختلفی از این محصولات روانه بازار می‌شوند که رسما هیچ سیمی در آن‌ها استفاده نمی‌شود. جبرا الیت 25ای (Jabra Elite 25e) از این قاعده مستثنی بوده و به وسیله سیمی که پشت گردن قرار می‌گیرد، دو گوشی را به یک‌دیگر متصل کرده است.

اگر هنگام ورزش و دیگر فعالیت‌ها می‌خواهید از موسیقی لذت ببرید، بدون شک این مدل برایتان مناسب‌تر است. گوشی‌های کاملا وایرلس احتمال افتادن از گوش و صدالبته گم شدنشان بسیار بالاتر از نک‌باد (هدفون وایرلسی که سیم آن پشت گردن قرار می‌گیرد) است.

طبق گفته شرکت سازنده، جبرا الیت 25ای از باتری بسیار قدرت‌مندی که توانایی کار تا 18 ساعت را داراست بهره می‌برد؛ البته باز هم باید صبر کنیم و ببینیم در عمل هم می‌توان این مقدار از هدفون استفاده کرد یا خیر!

این محصول ضد آب بوده و کاملا نیازهای هر قشری به خصوص ورزش‌کاران را برطرف می‌کند. به لطف دکمه تعبیه شده روی کابل هدفون قابلیت استفاده از سیری یا دستیار صوتی گوگل، تعویض آهنگ، پخش شدن پیام‌های دریافتی و… نیز بدون استفاده از تلفن همراه امکان‌پذیر خواهد بود.

اما بهترین خبر آن است که جبرا الیت 25ای تنها 79 دلار قیمت دارد و اوایل ماه اکتبر روانه بازار می‌شود.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنونم از معرفی تکنولوژی عالیتون

    پاسخ