;
coinex

شرکت جی بی ال هدفونی برای کودکان طراحی کرد

هدفون کودکان جی بی ال

شرکت جی بی ای در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از سری هدفون‌های جی بی ال جونیور (JBL Jr) خود رونمایی کرد. این هدفون‌ها کاملا برای کودتکان طراحی شده است. 

بسیاری از والدین اعتقاد دارند که گوش کردن به موسیقی با هدفون باعث آسیب دیدن گوش و کاهش قدرت شنوایی کودکان می‌شود. خردسالان و نوجوانان نیز از عوارض گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم با صدای بلند باخبر نیستند.

اگر شما هم یکی از این والدین نگران در مورد سلامتی کودکتان هستید، بهتر است بدانید شرکت جی بی ال هدفونی مختص بچه‌ها طراحی کرده است.

هدفون‌هایی که در دو مدل وایرلس و سیمی عرضه شده و صدای آن‌ها از یک مقدار معینی بلندتر نخواهد شد.

طبق گزارش جی بی ال، این هدفون‌ها صدا را تا سقف 85 دسیبل نگه داشته و از آسیب زدن به گوش‌های نحیف جلوگیری می‌کنند. این بدان معناست که هرچقدر هم دکمه‌ زیاد کردن صدا را بفشارید، صدا از 85 دسیبل تجاوز نخواهد کرد و از این به بعد می‌توانید با خیال راحت به انجام کارهایتان بپردازید.

این محصول همچنین از بالشتک‌های نرم و طراحی گوشی راحتی برخوردار بوده و باعث خستگی گوش نمی‌شود. بدنه هدفون نیز بسیار مقاوم بوده و به این راحتی‌ها خراب نخواهد شد.

اگر هدفون جی بی ال نظرتان را جلب کرده است باید اشاره کنیم که نسخه وایرلس با قیمت 50 دلار و محصول سیمی با 25 دلار در دسترس خواهند بود؛ انتظار می‌رود این هدفون ماه سپتامبر به بازارهای جهانی راه پیدا کند.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر