;
coinex

هرآنچه باید در مورد قابلیت‌های منحصر بفرد گوشی موتو ایکس 4 موتورولا بدانید!

هرآنچه باید در مورد قابلیت‌های منحصر بفرد گوشی موتو ایکس 4 موتورولا بدانید!

موتو ایکس 4 (Moto X4) بالاخره بعد از چند روز تاخیر با مشخصاتی بهتر از مشخصات یک گوشی رنج متوسط در نمایشگاه ایفا 2017 در معرض عموم قرار گرفت. حقیقتی که باید آن را در نظر داشته باشیم این است که محصولی که توسط شرکت موتورولا (Motorola) ساخته می‌شود فقط از نظر سخت افزاری برجسته نیست بلکه یک محصول قابل اطمینان و کارآمد است که می‌تواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی کارهای روزانه یک کاربر را انجام دهد و موتو ایکس 4 هم از این قاعده جدا نیست.

این گوشی هوشمند قابلیت‌های متنوع و منحصر بفردی دارد و با هدف ایجاد تجربه استفاده از یک گوشی پیشرفته در کاربر ساخته شده است؛ محصولی قدرتمند که می‌تواند با کارایی فوق العاده و قدرت زیاد خود بدون این که راندمان سیستم عامل اندروید نوقا را کاهش دهد، فرامین کاربرش را انجام دهد.

یکی از ویژگی‌های بسیار سودمند موتو ایکس 4 نرم افزار مشهور موتو دیسپلی (Moto Display) این گوشی است که برای نمایشگر گوشی‌های سازنده آمریکایی ساخته شده است. این نرم افزار که چند سال پیش بر روی گوشی موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play) با نام اکتیو دیسپلی (Active Display) به کاربران معرفی شد، یک کارایی بسیار سودمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (always-on display) را در اختیار کاربران می‌گذارد.

تعدادی از سازندگان مشهور مثل سامسونگ از قابلیت نمایشگر همیشه روشن به طور ساده در گوشی‌های همراه خود استفاده کردند اما موتورولا توانسته است با اضافه کردن چند ویژگی سودمند و ارتقای این نرم افزار، تجربه بهتری از استفاده از آن را در گوشی موتو ایکس 4 خود در اختیار کاربران بگذارد، به نحوی که هر کاربری که از طراحی کارآمد این نرم افزار راضی است و از گوشی خود به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند، از اینکه موتو ایکس 4 هم موتو دیسپلی را پشتیبانی می‌کند، خوشحال می‌شود.

موتو دیسپلی در گوشی موتو ایکس 4 چند قابلیت سودمند دیگر مثل کوئیک اسکرین شاتس (Quick Screenshots)، موتو کی (Moto Key) و … را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

موتو ایکس 4

ایکس 4 اولین گوشی هوشمندی نیست که از طرف سازنده‌اش با یک دوربین دوگانه عرضه می‌شود با وجود این دوربین اصلی این گوشی یکی از نقاط قوت اصلی فروش آن به شمار می‌آید، زیرا به یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که با یک نرم افزار تصویربرداری پیشرفته با توانایی ارائه قابلیت‌هایی مثل فیلترسازی و محوسازی قابل تنظیم، زیباسازی و حالت‌های مختلف تصویربرداری حرفه‌ای پشتیبانی می‌گردد.

موتو ایکس 4 در جلوی خود از یک دوربین قدرتمند سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین به حالت تصویر برداری پانوراما مجهز شده است و می‌تواند در شرایط کم نور تصاویر بسیار زیبایی را بگیرد. تصمیم موتورولا مبنی بر استفاده از فناوری دوال اتوفوکوس پیکسل (Dual Autofocus Pixel) در گوشی جدیدش هم می‌تواند یکی از نقاط قوت موتو ایکس 4 در فروش محسوب شود؛ این فناوری به گفته موتورولا سرعت فوکوس سازی دوربین را در هر شرایط تصویربرداری بهبود می‌بخشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد گوشی موتو ایکس 4 شاخص مقاومتی IP68 آن است که از این گوشی هوشمند تا حد زیادی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک محافظت می‌کند؛ نکته جالبی که باید در این مورد به آن اشاره کرد این است که سازنده آمریکایی حتی در ساخت گوشی پرچمدار موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) خود هم از این قابلیت استفاده نکرده است.

ایکس 4 به یک قاب آلومینیومی تقویت شده و محافظ کورنینگ گوریلا گلس مجهز شده است تا بتواند اطمینان کاربر را به خوبی در هرشرایطی جلب کند؛ این گوشی هوشمند علاوه بر این از یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در کلید فیزیکی هوم خود و همچنین توانایی پشتیبانی قابلیت‌های اتصالی بلوتوث 5 و NFC بهره می‌برد.

موتو ایکس 4 یک گوشی دو سیم کارته نیست اما در عوض می‌تواند یک کارت حافظه میکرو SD را تا حداکثر ظرفیت 2 ترابایت پشتیبانی کند.

موتو ایکس 4

گوشی جدید موتورولا مانند سایر محصولاتی که اخیرا با سرپرستی شرکت لنوو وارد بازار شده است، فرامین حرکتی مرتبط با اثر انگشت کاربر خود را پشتیبانی می‌کند؛ این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا با حرکت دادن انگشت خود بر روی اسکنر اثر انگشت گوشی در جهات مختلف، صفحه نمایش گوشی موتو ایکس 4 را مدیریت و کنترل کند.

ویژگی کنترلی دیگری که ایکس 4 را خاص‌تر می‌کند این است که کاربر می‌تواند با دو بار لمس کردن سریع نمایشگر فلش ال ای دی این گوشی هوشمند را فعال سازد؛ کاربر همچنین می‌تواند هنگامی که گوشی موتو ایکس 4 را در دست دارد با دو بار حرکت دادن سریع مچ دست خود دوربین این گوشی هوشمند را فعال سازد.

همه ویژگی‌های فوق به نحوی در گوشی جدید موتورولا به کار رفته‌اند که سیستم عامل اندروید 7.1 نوقای این محصول بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد و علاوه بر این بروزرسانی‌های امنیتی را که سازنده آمریکایی قرار است به طور ماهانه برای این دستگاه ارسال کند، دریافت نماید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر