;
coinex

باتری موتو ایکس 4 یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع

باتری موتو ایکس 4 یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع
موتورولا بالاخره از گوشی موتو ایکس 4 در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد و به همه شایعات منتشر شده پایان داد. باتری موتو ایکس 4 یک ویژگی خاص در این دستگاه است. این مدل در بالاترین سطح از گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرد.

جدیدترین گوشی لنوو – موتورولا ویژگی‌های سخت افزاری منحصر به فرد خود را دارد، اما در این مطلب به یک ویژگی خاص آن می‌پردازیم. باتری موتو ایکس 4 در این متن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

باتری موتو ایکس 4 دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی است که برای گوشی‌های غیر قبلتی، ظرفیت بسیار معقول و مناسبی است. گوشی‌های گلکسی اس 8، اچ تی سی یو 11 و ال جی جی 6 به باتری‌های 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند، اما همگی آنها دارای نمایشگرهای 5.5 اینچ به بالا هستند.

صفحه نمایش موتورولا موتو ایکس 4، یک نمایشگر 5.2 اینچی است و با این وجود، به انرژی کمتری نیاز خواهد شد؛ بنابراین عمر باتری مطمئنا در این دستگاه افزایش پیدا می‌کند. یکی دیگر از فاکتورهایی که تاثیر بسزایی در عمر باتری موتو ایکس 4 دارد، وجود تراشه کوالکام است.

این اسمارت فون از تراشه اسنپدراگون 630 قدرت می‌گیرد. این محصول جدید میان رده کوالکام انرژی کمی مصرف می‌کند. این تراشه بر اساس لیتوگرافی 14 نانومتری طراحی شده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن از باتری موتو ایکس 4 استفاده کند.

حضور اسنپدراگون 630 در آخرین محصول موتورولا ویژگی مهم دیگری را نیز به باتری این دستگاه اضافه کرده است. باتری موتو ایکس 4 از شارژ سریع TurboPower پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی شارژ سریع در موارد مختلفی قدرت و کارایی مناسب خود را نشان داده است.

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با استفاده از این فناوری می‌تواند تنها در مدت 35 دقیقه، چیزی حدود 80 درصد از شارژ ازدست رفته خود را بازیابی کند. همه چیز به خوبی در کنار هم قرار گرفته است. باتری موتو ایکس 4 موتورلا با ظرفیتی در حد یک گوشی بالارده خودنمایی می‌کند و شاید در برخی موارد حتی بهتر از بسیاری از رقبای خود عمل خواهد کرد.

سرعت سریع شارژ در باتری این گوشی، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌تواند ارزش‌ آن را بیشتر نشان دهد. موتو ایکس 4 با این رنج قیمتی و چنین مشخصاتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر