;
coinex

رونمایی Pawbo از سه گجت مخصوص حیوانات خانگی در نمایشگاه IFA 2017

گجت مخصوص حیوانات

شرکت تایوانی Pawbo که یکی از شرکت‌های تابع شرکت ایسر (Acer) به حساب می آید، برای نمایشگاه IFA 2017 برلین از سه گجت جدید مخصوص حیوانات خانگی و دست آموز به خصوص سگ های خانگی رونمایی کرد.

نمایشگاه سالیانه IFA برلین مکانی است برای معرفی و رونمایی از گجت‌ها و ابزار مختلف تکنولوژی که برای کمک به انسان ها و یا حیوانات طراحی شده اند. برای امسال نیز شرکت کمتر شناخته شده Pawbo از سه محصول جدید خود برای حیوانات خانگی رونمایی کرد. این سه گجت مخصوص حیوانات که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت، عبارتند از:

  • iPuppyGo
  • WagTag
  • Munch

گجت مخصوص حیوانات iPuppyGo

گجت iPuppyGo یک گجت مخصوص حیوانات بوده و ابزاری است برای مشاهده وضعیت سلامتی حیوانات خانگی که با دنبال کردن وضعیت حرکت، زمان خواب و استراحت، الگوی خواب و شاخص وضعیت، به نمایش میزان سلامتی و آمادگی حیوان می پردازد. iPuppyGo با استفاده از یک اپ بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند، از طریق فن آوری بدون سیم بلوتوث به بررسی و تعیین وضعیت سلامتی حیوان می پردازد.

شرکت Pawbo هنوز اطلاعات کاملی از سیستم عامل مورد استفاده و یا نوع سنسورهای استفاده شده منتشر نکرده است. تنها چیزی که از این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار دارد، نحوه استفاده از آن بوده که در پنج رنگ مختلف و به شکل یک سنجاق و گیره گوچک، بر روی قلاده حیوان خانگی نصب شده و از طریق یک اپلیکیشن/بازی با نام Treasure Hunt با صاحب حیوان دست آموز به خصوص سگ‌های خانگی می پردازد.

گجت مخصوص حیوانات WagTag

دومین گجت مخصوص حیوانات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2017 برلین با نام عحیب خود، هیچ اطلاعی از نحوه عملکرد دستگاه را به مخاطب نمی دهد. اما در واقع این دستگاه، یک مکان یاب ساده بوده که با ترکیبی از تکنولوژی‌های ارتباطی جدید مانند GPS، AGPS، Wi-Fi و 3G به ردیابی حیوان خانگی می پردازد.

این دستگاه با استفاده از یک میکروفون داخلی به ضبط الگوی پارس کردن حیوان پرداخته و در صورت وجود هر گونه ناهنجاری و مشکل، با اعلام اخطار، به صاحب حیوان دست آموز هشدار می دهد.

گجت مخصوص حیوانات Munch

آخرین گجت مخصوص حیوانات شرکت Pawbo ابزاری است که با نام Munch شناخته می شود. این دستگاه در واقع یک ابزار ناظر بر نحوه تغذیه حیوان خانگی بوده و با استفاده یک دستگاه کنترل از راه دور و یا یک گوشی تلفن همراه هوشمند کنترل می گردد. بر خلاف سایر دستگاه‌های نظارتی تغذیه حیوانات دست آموز، گجت Munch قابلیت پخش موسیقی و یک بازی ساده را نیز داشته که می توان به سرگرم شده حیوان کمک شایانی نماید.

شرکت Pawbo هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و یا زمان عرضه این سه گجت مخصوص حیوانات منتظر نکرده است و تنها اشاره نموده این سه گجت به زودی از طریق وب سایت این شرکت در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : The Verge

ترجمه و تالیف : تکراتو

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر