;
coinex

تصویری از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 منتشر شد

تصویری از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 منتشر شد
تصویری از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) به بیرون درز کرد و ویژگی‌های جذاب دیگری از این پرچمدار جدید خودی نشان داد. حاشیه‌های باریک و تقریبا بدون حاشیه، نمای زیبایی به گوشی بعدی شیائومی می‌بخشد.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر شیائومی می میکس 2 حتی باریک‌تر از حاشیه موجود در نسل قبلی این گوشی، شیائومی می میکس، است. این موضوع را مدیرعامل این شرکت چینی از قبل نیز اعلام کرده بود. حاشیه‌ها در اطراف و بالا بسیار نازک است و در زیر نمایشگر نیز حاشیه چندان زیادی دیده نمی‌شود.

تصویری از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 منتشر شد

بر اساس این تصویر، به نظر می‌رسد که گوشی‌های صفحه نمایش شیائومی می میکس 2 به مانند گلکسی اس 8، نوت 8 و ال جی جی 6 تقریبا گرد طراحی شده است. در این پنل هیچ برشی برای کلید هوم / سنسور اثرانگشت دیده نمی‌شود. این موضوع احتمالا به معنای آنست که سنسور اثر انگشت همچنان در پنل پشتی آن جای گرفته است. هنوز مشخص نیست که این کمپانی قصد دارد تا دکمه‌های خازنی روی نمایشگر را برای این محصول انتخاب کند یا خیر؟

شیائومی می میکس 2

شیائومی چندی پیش با انتشار تیزری تبلیغاتی تایید کرد که در تاریخ یازدهم سپتامبر (20 شهریور) شیائومی می میکس 2 را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت نوظهور چینی گوشی شیائومی می نوت 2 خود ار نیز به نمایش درآورد، اما شیائومی تاکنون به این موضوع اشاره خاصی نکرده است.

درباره لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 هنوز خبرهای ضد و نقیضی منتشر می‌شود، وجود پردازنده اسنپدراگون 835 در آن محمتل‌تر است، اما برخی گزارش‌ها از قدرتنمایی اسنپدراگون 836 (نسخه ارتقا یافته از اسنپدراگون 835) در آن خبر می‌دهند. در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار خواهد گرفت.

پنل جلویی این دستگاه نمایشگری 6.4 اینچی آمولد را در اختیار خواهد داشت که بسیار شبیه به نمایشگر مدل استاندارد می میکس است، اما گفته می‌شود که این صفحه نمایش، نسخه دوم این نمایشگر را به نمایش می‌گذارد. پیش بینی می‌شود که سه نسخه مختلف از می میکس 2 شیائومی عرضه شود.

4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه‌های متفاوت این دستگاه را شامل می‌شود. یک دوربین 19 یا 20 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار دارد (در برخی منابع به دوربین دوگانه اشاره شده) و در جلو یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دیده می‌شود. احتمالا پوسته MIUI 9 که رابط کاربری سفارشی سازی شده شیائومی است بر روی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید 8 خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر