;
coinex

آلکاتل آیدل 5، آیدل 5 اس، آلکاتل ای 7 و آلکاتل ای 7 ایکس ال در نمایشگاه ایفا 2017

آلکاتل آیدل 5، آیدل 5 اس، آلکاتل ای 7 و آلکاتل ای 7 ایکس ال در نمایشگاه ایفا 2017
آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 از چهار گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه‌ها آلکاتل آیدل 5، آلکاتل آیدل 5 اس، آلکاتل ای 7 و آلکاتل ای 7 ایکس ال نام دارند.

در چند وقت اخیر شایعات مختلفی در رابطه با گوشی‌های جدید آلکاتل منتشر شد و بالاخره با رونمایی از آنها در نمایشگاه ایفا 2017 این شایعات پایان یافت. دو دستگاه در سری آیدل این کمپانی در ماه جاری میلادی در اروپا عرضه می‌شوند و دو گوشی آلکاتل A7 و آلکاتل A7 XL با شروع فصل پاییز راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

آلکاتل آیدل 5 اس

با وجود تشابه اسمی، آلکاتل آیدل 5 اس (Alcatel Idol 5S) همان گوشی نیست که در اوایل سال جاری در ایالات متحده عرضه شد. اولین تفاوت در پردازنده آن است. در گوشی آلکاتل آیدل 5 اس پردازنده هیلو پی 20 با هشت هسته قدرتنمایی می‌کند. چهار هسته دارای سرعت کلاک 1.65 گیگاهرتز و چها هسته دیگر با فرکانس کاری 2.35 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کنند.

این گوشی هوشمند به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، فضایب ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در پنل پشتی آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با دهانه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوست‌داران سلفی دیده می‌شود.

آلکاتل آیدل 5 اس و آلکاتل آیدل 5

این دستگاه انرژی مورد نیاز روزانه را از یک باتری 2850 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و به ادعای آلکاتل می‌تواند با یک شارژ کامل بیش از یک روز کارایی داشته باشد. گوشی Alcatel Idol 5S دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است و به زودی با قیمت 475 دلار در دسترس کاربران اروپایی قرار خواهد گرفت.

آلکاتل آیدل 5

این دستگاه یک جایگزین ارزان‌تر برای مدل اس است که اگر چه با مشخصات نمایشگر یکسانی با این مدل عرضه می‌شود، اما به پردازنده ضعیف‌تر مدیاتک MT6753 مجهز است. دارای چهار هسته Cortex-A53 بوده که می توانند حداکثر با سرعت 1.3 گیگاهرتز کار کنند.

آلکاتل آیدل 5 نیز دارای 3 گیگابایت حافظه رم است، اما تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد ولی همچنان می‌توان با یک کارت میکرو اس دی فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت ارتقا داد. باتری آن غیرقابل تعویض بوده و از ظرفیت 2800 میلی‌امپر ساعتی برخوردار شده است. این باتری در کنار پردازنده‌ای که کمی ضعیف‌تر از مدل آیدل 5S است، احتمال عمر باتری مشابهی و یا بهتری از مدل اس خواهد داشت.

ماژول دوربین اصلی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده که دارای دهانه دیافراگم f/2.0 است و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. برخلاف مدل گرانتر این دستگاه، آلکاتل آیدل 5 از پورت میکرو سو اس بی 2.0 برخوردار شده و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه 285 دلار است. هر دو گوشی آیدل 5 آلکاتل و آیدل 5 اس با سیستم عامل اندروید 7.1 از جعبه خارج می‌شود.

آلکاتل ای 7

آلکاتل ای 7 دستگاهی است که برای رقابت در سطح پایین گوشی‌های میان رده تولید شده است. یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی در پنل جلویی دیده می‌شود و پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750T در آن قدرتنمایی می‌کند. این پردازنده دارای چهار هسته با سرعت کلاک 1.0 گیگاهرتز بوده و چهار هسته دیگر با سرعت 1.5 گیگاهرتز کار می‌کنند.

3 گیگابایت رم دارد و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن توسط یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و یک باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه را تامین می‌کند.

آلکاتل ای 7 ایکس ال و آلکاتل ای 7

در پنل عقبی یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 وجود دارد و سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. آلکاتل A7 با قیمتی در حدود 270 دلار از ماه نوامبر در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

آلکاتل ای 7 ایکس ال

این دستگاه بزرگترین گوشی هوشمند در میان محصولات معرفی شده آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 است. یک صفحه نمایش بزرگ فول اچ دی 6 اینچی با همان باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی می‌کند. این مدل در هر دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

قدرت پردازشی آلکاتل ای 7 ایکس ال از همان پردازنده‌ای تامینئ می‌شود که در مدل آلکاتل ای 7 قرار گرفته است. 3 گیگابایت رم دارد و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در این دستگاه نیز اندروید 7.1 نوقا دیده می‌شود، اما یک ویژگی خاص نیز در این گوشی هوشمند خودنمایی می‌کند.

دوربین دوگانه‌ای در پنل پشتی این دستگاه جای گرفته که سنسورهای آن به صورت عمودی بر روی یکدیگر نشسته‌اند. یک سنسور 12 مگاپیکسلی است و سنسور دیگر دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. در حاشیه بالایی پنل جلو نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی آن را بازی خواهد کرد.

هر دو گوشی آلکاتل ای 7 و آلکاتل ای 7 ایکس ال به یک اسلات میکرو یو اس بی 2.0 مجهز شده‌اند. این دستگاه چیزی در حدود 332 دلار قیمت‌گذاری شده است. خاورمیانه، آفریقا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه مناطقی هستند که این مدل را دریافت خواهند کرد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر