;
coinex

جزئیاتی در مورد دو گوشی مقاوم سازی شده کت اس 41 و کت اس 31

جزئیاتی در مورد دو گوشی مقاوم سازی شده کت اس 41 و کت اس 31

وقتی که صحبت از گوشی‌های بادوام مطرح می‌شود، نام گوشی ‌مقاوم سازی شده کت (Cat) همیشه در ذهن تداعی می‌شود؛ برندی که در شرایط سخت همیشه کارآمد بود است.

گوشی‌های کت زره پوش‌های اصلی دنیای گوشی‌های همراه هستند. احتمالا شما هم دیده‌اید افرادی که در مکان‌های صنعتی مشغول به کار هستند، از بی سیم‌ها برای انجام ارتباطات خود استفاده می‌کنند؛ حال این سوال مطرح می‌شود که اگر این اشخاص به گوشی‌هایی با قابلیت و توانایی‌هایی یک گوشی اندروید نیاز داشته باشند، باید چه کنند؟

شاید بگویید که در چنین شرایطی کاربران به سراغ یک گوشی با شاخص مقاومتی IP68 می‌روند اما در واقع این چنین نیست؛ به عبارت دیگر اگر می‌خواهید بعد از اتمام فعالیت‌های کاری خود در کارخانه به خانه بازگردید و باز هم از گوشی همراه خود استفاده کنید باید یک گوشی مقاوم سازی شده کت بخرید.

با دو برادر زره پوش در دنیای گوشی‌های همراه آشنا شوید: گوشی‌های مقاوم سازی شده کت اس 41 و اس 31!

این دو گوشی هوشمند دنبال‌کنندگان گوشی‌های مقاوم سازی شده کت اس 40 و اس 30 هستند و از نظر مشخصات و قابلیت‌های فنی در طبقه محصولات بین گوشی‌های رنج پایه و گوشی‌های رنج متوسط قرار می‌گیرند. این دو برادر از چند نظر مثل مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا و بدنه‌ای مقاوم سازی شده در برابر نفوذ ذرات مواد مختلف و همچنین جاذبه و پشتیبانی قابلیت اتصالی ال تی ای به یکدیگر شبیه هستند.

مشخصات گوشی مقاوم سازی شده کت اس 41

کت اس 41 به یک کاور از جنس چرم بافته شده مجهز شده است و به خوبی در دست قرار می‌گیرد تا حدی که می‌توان گفت که اصلا از دست کاربر نمی‌افتد. با وجود این اگر که در شرایطی این گوشی هوشمند از دست شما رها شود باز هم احتمال سالم باقی ماندن آن زیاد است زیرا سازنده این گوشی هوشمند مقاومت بدنه آن را در سقوط از ارتفاع 1.8 متری بر روی سطوح بتونی تست کرده است.

گوشی مقاوم سازی شده کت اس 41 علاوه بر این می‌تواند به مدت 1 ساعت در عمق 2 متری آب کاربر خود را همراهی کند. این گوشی هوشمند به نحوی ساخته شده است که در سخت‌ترین شرایط و دمای بین منفی 25 درجه تا مثبت 55 درجه سانتی گراد فعال باقی بماند و در برابر نفوذ ذرات نمک و گرد و خاک هم مقاومت کند.

گوشی مقاوم سازی شده کت

اس 41 به یک نمایشگر 5 اینچی مجهز شده است که روشنایی نسبتا خوبی دارد. این گوشی هوشمند از یک محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 بهره می‌برد به همین دلیل در مقابل هرچیزی مقاوم است؛ اگرچه که این صفحه محافظ خیلی زود کثیف می‌شود.

نمایشگر کت اس 41 این قابلیت را دارد که فرامین انگشتان خیس و پوشیده شده کاربر خود را انجام دهد. این گوشی هوشمند همچنین از یک کلید میانبر زرد رنگ قابل برنامه ریزی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با فشار دادن آن یک مکالمه را شروع کند یا فلش دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی این گوشی هوشمند را روشن سازد.

اس 41 به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم مسلح شده است. کاربر می‌تواند از هر دو دوربین این گوشی هوشمند برای تصویربرداری در زیر آب استفاده کند.

گوشی مقاوم سازی شده کت

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک پردازشگر مدیاتک هلیو پی 20 و باتری 5,000mAh اشاره کرد که می‌تواند به مدت 38 ساعت امکان صحبت کردن کاربر را در یک شبکه 3 جی فراهم سازد و علاوه بر این با استفاده از یک کابل سایر تجهیزات الکترونیکی کاربر را شارژ کند.

کت اس 41 به یک نرم افزار هوشمند هم مجهز شده است که زمانی که میزان شارژ باتری به یک حد معین از پیش تنظیم شده رسید، جریان شارژ را متوقف می‌کند.

مشخصات گوشی مقاوم سازی شده کت اس 31

کت اس 31 برادر کوچک‌تر کت اس 41 است. این گوشی هوشمند ویژگی‌های پیشرفته و مقاومتی کمتری دارد. کت اس 31 تحمل سقوط از ارتفاع 1.8 متری را دارد اما در آب تنها می‌تواند در عمق 1.2 متری به مدت 30 دقیقه سالم بماند. این گوشی هوشمند در برابر نفوذ ذرات نمک مقاوم نیست اما می‌تواند به خوبی از خود در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک محافظت کند.

گوشی مقاوم سازی شده کت

گوشی مقاوم سازی شده کت اس 31 در دو مدل یک و دو سیم کارته با یک نمایشگر 4.7 اینچی 720 پیکسلی مجهز به محافظ صفحه گوریلا گلس 3 با ضخامت 1.1 میلی متر، باتری 4,000mAh، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 210 عرضه می‌شود.

گوشی‌های جدید کت چند روز پیش در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی شدند؛ این دو محصول علاوه بر مشخصات فوق رادیو اف ام، قابلیت‌های اتصالی LTE، VoLTE و VoWiFi و قابلیت‌های موقعیت یابی GPS، GLONASS و Beidou را هم پشتیبانی می‌کنند.

گوشی مقاوم سازی شده کت

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر