;
coinex

پروازی طولانی تر با پهپاد مویک پرو پلاتینیوم جدید کمپانی دی جی آی

پروازی طولانی تر با پهپاد مویک پرو پلاتینیوم جدید کمپانی دی جی آی

کمپانی دی جی آی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از پهپاد جدید مویک پرو پلاتینیوم خود پرده‌برداری کرد. این پهپاد نسبت به نسخه‌های قبلی صدای کمتری داشته و مدت زمان بیشتری در هوا به پرواز درمی‌آید.

از جمله مشکلاتی که در اکثر پهپادها به چشم می‌خورد مدت زمان نسبتا کوتاه پرواز آن‌ها و همچنین صدای زیادی است که در هنگام پرواز تولید می‌کنند، است. حال به نظر می‌رسد کمپانی دی جی آی (DJI) راه‌حلی برای این مشکلات دارد.

این کمپانی در نمایشگاه IFA امسال در برلین از پهپادهای جدید مویک پرو پلاتینیوم (Mavic Pro Platinum) خود رونمایی کرد. این پهپادها قرار است با صدای کمتر و در مدت زمان بیشتر به پرواز درآیند.

شاید نام این پهپاد به گوش شما آشنا باشد. دلیلش این است که سال گذشته کمپانی دی جی آی پهپاد مویک پرو خود را معرفی کرد؛ پهپادی کوچک با قابلیت حمل بسیار بالا، بدین صورت که کاربر به راحتی می‌توانست آن را تا کند.

در حال حاضر چندان نمی‌توان مطمئن بود که نسخه پلاتینیوم این پهپاد می‌تواند یک جایگزین برحق برای پهپاد مویک پرو باشد اما پهپاد مویک پرو پلاتینیوم جدید با بهبودها و ارتقاهایی همراه بوده که قطعا می‌تواند باب میل کاربران باشد. از جمله مهم‌ترین این بهبودها می‌توان به افزایش 11 درصدی زمان پرواز و کاهش 60 درصدی صدای تولیدی آن اشاره کرد.

کمپانی دی جی آی اعلام کرده که این پهپاد با استفاده از کنترلرهای سرعت الکترونیکی و پروانه‌هایی جدید ساخته شده‌اند. با توجه به این بهبودها، قیمت آن نیز کمی افزایش یافته است.

پهپاد مویک پرو پلاتینیوم دی جی آی هم‌اکنون از طریق وب‌سایت این کمپانی برای پیش فروش در دسترس است. قیمت در نظر گرفته شده برای این پهپاد 1099 دلار است که 100 دلار از نسخه اصلی آن بالاتر است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر