;
coinex

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران برگزار می شود

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران برگزار گردید.

در تاریخ 28 مهرماه امسال، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما، اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک برگزار خواهد شد. این مجمع جهانی با حضور اساتید بین المللی مطرح در حوزه تجارت الکترونیک و بزرگان و نخبگان این حوزه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مجمع، کاوشی در آینده علم و فناوری است. این کاوش در سطح ملی و بین‌المللی و با محوریت ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه برگزار می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی مجمع جهانی تجارت الکترونیک، عصر طلایی و دگردیسی اقتصاد جهان، هزاره سوم است و تحولاتی شگرف در حوزه فناوری های ارتباطی و الکترونیکی را در این هزاره شاهد خواهیم بود.

به گفته شهره ماهی صفت، خوشبختانه امکان فعالیت در این حوزه نیز در کشور فراهم شده است و با رشد روزافزون کسب و کارهای نوپا، فرصتی حیاتی برای کشور فراهم شده تا بتواند با جهان رقابت نماید.

به گفته ماهی صفت، نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت کسب و کار، از یک ابزار تجاری مفید، به سرعت به یک راهبرد تجاری سودآور تغییر پیدا کرده است. وی همچنین برای استفاده از مزیت‌های رقابتی و موفقیت در این بازه زمانی، توسعه راهبردهای موثر را امری ضروری دانست.

ماهی صفت ادامه داد که برگزاری اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک نیز در همین راستا خواهد بود. وی همچنین اضافه کرد که این مجمع اجازه می‌دهد تا مدیران، متخصصان و کارآفرینان بتوانند برای آشنایی با آخرین رویکردهای علمی و کاربردی در حوزه‌های مختلف تجارت الکترونیک، کسب و کار و همچنین چالش‌های این حوزه فرصتی پیدا کنند.

وی در پایان حضور در مجمع جهانی تجارت الکترونیک را همگام شدن با تحولات جهانی دانست و اعلام نمود که می‌توان از تجربیات و دانش بروز و ارزشمند اساتید و چهره‌های موفق تجارت الکترونیک استفاده کرد.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر