;
coinex

لنوو هدست واقعیت ترکیبی خود را اکسپلورر نامید و در نمایشگاه IFA 2017 نمایش داد

لنوو هدست واقعیت ترکیبی خود را اکسپلورر نامید و در نمایشگاه IFA 2017 نمایش داد
هدست واقعیت ترکیبی لنوو (Lenovo Mixed Reality) اکسپلورر (Explorer) نامیده می‌شود. لنوو در نمایشگاه IFA 2017 برلین که دومین روز خود را سپری می‌کند، محصولات مختلفی را به معرض نمایش گذاشته که هدست واقعیت ترکیبی اکسپلورر یکی از آنهاست.

به نظر می‌رسد که هدست جدید لنوو قارد است تا طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را در رسانه‌های مختلف جستجو کند. لنوو در ماه اکتبر (حوالی مهرماه) هدست اکسپلورر را به فروش خواهد رساند، هر چند که هنوز این کمپانی، تاریخ مذکور را تایید نکرده است.

واقعیت ترکیبی مخلوطی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. در واقعیت مجازی ارتباط شما با دنیای پیرامون قطع شده و همه چیز در یک فضای مجازی انجام می‌شود. واقعیت افزوده، ویژگی‌هایی بصری را بدون آنکه ارتباط شما با دنیای اطراف قطع شود به  آن اضافه می‌کند و واقعیت ترکیبی هر دو اثر را یکجا در کنار هم جمع می‌کند. در روزهای آینده در تکراتو بیشتر راجع به این پلتفرم جدید صحبت خواهیم کرد.

هدست واقعیت ترکیبی Explorer در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن به تنهایی راهی بازار می‌شود که 349.99 دلار قیمت دارد و نسخه دیگر آن به همراه کنترل کننده‌های لمسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که دارای برچسب قیمت 449.99 دلار است.

هدست واقعیت ترکیبی اکسپلورر

گفته می‌شود که شما می‌توانید از کیبورد و ماوس به همان خوبی کنترلرهای ایکس باکس استفاده کنید؛ بنابراین لازم به خرید کنترل کننده‌های لمسی نخواهد بود، هر چند که ممکن است در محتواهای خاصی به آن نیاز  داشته باشید. به گفته لنوو هدست واقعیت ترکیبی اکسپلورر می‌تواند هم برای تماشای تلویزیون و هم برای بازی کردن مورد استفاده قرار گیرد.

شما می‌توانید درست به مانند Holo Tours ویدیوهای 360 درجه‌ای 4K ببینید و از بازی کردن با بازی‌های واقعیت مجازی لذت ببرید، هرچند که لنوو مشخص نکرده است که محتواهای به نمایش درآمده به طور دقیق چه چیزهایی خواهد بود. لنوو می‌گوید که هیچ کدام از محتواهای به نمایش درآمده بوسیله این شرکت ساخته نمی‌شود؛ بنابراین هر محتوایی را که قصد تجربه کردن آن را دارید، باید در ویندوز استور به دنبالش بگردید. البته، محتواهای دیگر هدست‌های واقعیت ترکیبی نیز به احتمال بسیار زیاد باید با هدست اکسپلورر لنوو سازگار باشد، چرا که تمامی آنها بر روی پلتفرم مایکروسافت قابل اجرا هستند.

هدست واقعیت ترکیبی اکسپلورر را نمی‌توان یک هدست مستقل دانست، چرا که این هدست تنها از طریق سیم به سیستم مورد نظر وصل می‌شود. اما به لطف کابل‌های بلندی که برای اتصال این گجت به کامپیوتر در نظر گرفته شده، شما هنوز به راحتی می‌توانید به اطراف گام برداشته و گستره حرکتی خود را افزایش دهید.

علاوه بر وجود سیم، تنها چیزی که می‌تواند رنج حرکتی شما را کاهش دهد، دوربین جلوی هدست اکسپلورر است. این دوربین می‌تواند محدوده 3.5 در 3.5 متر را پوشش داده و به شما اجازه دهد تا با محتوای موجود ارتباط برقرار کنید.

هدست Explorer لنوو تنها هدست مبتنی بر واقعیت ترکیبی ویندوز نخواهد بود. هدست‌های واقعیت ترکیبی دیگری از برندهای مختلف نیز وجود دارد. اچ پی و ایسر دو نمونه از این برندها هستند، هر چند که به ادعای لنوو تفاوت‌های اندکی بین هدست واقعیت ترکیبی اکسپلورر با این هدست‌ها دیده می‌شود.

لنوو می‌گوید که هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود را با قیمت 350 دلار عرضه خواهد کرد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر