;
coinex

معرفی سه هدفون بدون نویز جدید سونی در نمایشگاه IFA 2017

هدفون بدون نویز جدید سونی  شرکت ژاپنی سونی (Sony) سه هدفون جدید با قابلیت حذف نویز (Noise Cancelling System) را معرفی کرد. این دستگاه ها که برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2017 برلین به نمایش درآمده اند، نمونه هایی ارتقا یافته از سری 1000X این شرکت هستند.

هدفون بدون نویز جدید سونی

سونی از سه هدفون بدون نویز جدید که از سری محبوب 1000X این شرکت بوده رونمایی کرد. علاوه بر این سیستم نامگذاری دستگاه‌های این شرکت نیز دچار دگرگونی شده و از MDR به W تغییر پیدا کرده است. این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • WH-1000X
  • WI-1000X
  • WF-1000X

هدفون بدون نویز WH-1000X سونی

اولین هدفون بدون نویز جدید سونی مدل WH-1000X M2 در سایز بزرگ بوده که یک گونه ارتقا یافته و به‌روزرسانی شده از مدل MDR-1000X است. این هدفون قرار است با قیمتی برابر با 349 دلار (معادل 1 میلیون و 340 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومان در زمان نگارش) به بازار عرضه گردد.

هدفون WH-1000X M2 سونی علاوه بر قیمت پایین، توانایی بسیار بالایی داشته و به عنوان رقیبی جدی برای هدفون بدون نویز QuietComfort 35 ساخت شرکت Bose به حساب می‌آید.

این هدفون سازگاری کاملی با نرم افزار Headphone Connect شرکت سونی داشته و قابلیت‌هایی از جمله میزان فشار و نحوه صداپردازی محیطی را برای آن به ارمغان می‌آورد. این اپلیکیشن از طریق فروشگاه‌های پلی استور و اپ استور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

عمر باتری این دستگاه نیز بسیار بالا بوده و قابلیت پخش تا 40 ساعت مداوم بدون استفاده از سیستم حذف نویز و 30 ساعت با استفاده از این سیستم را دارد.

هدفون بدون نویز WI-1000X سونی

این هدفون بدون نویز و سیم جدید سونی ابعاد نسبتا کوچکی دارد و به صورت یک طوقه برروی سر کاربر قرار می‌گیرد. این دستگاه برای ارائه بهترین و شفاف‌ترین صدای ممکن طراحی شده و از سیستم‌ها و فیلترهای پیشرفته‌ای مانند 9mm Dynamic Driver و Balanced Armature استفاده می کند.

هدفون بدون نویز WI-1000X سونی علاوه بر این از کدک‌های مختلفی مانند LDAC, DSEE HX و S-Master HX پشتیبانی کرده که کیفیت صدای این دستگاه را بیش از پیش افزایش می‌دهد. مهمترین این کدک‌ها نیز LDAC بوده که پاییز امسال به صورت یک بخش استاندارد در سیستم عامل اندروید اوریو قرار خواهد گرفت.

عمر باتری هدفون بدون نویز WI-1000X سونی نیز در حدود 14 ساعت اعلام شده است. قیمت این دستگاه نیز برابر با 299 دلار (معادل 1 میلیون و 150 هزار تومان) خواهد بود.

هدفون بدون نویز WF-1000X سونی

آخرین محصول این شرکت در بخش هدفون بدون نویز هدفون WF-1000X است. این هدفون یک نمونه کاملا بدون سیم و بسیار کوچک است که به طور خودکار پس از خارج شدن از جعبه مخصوص خود شروع به کار نموده و به دستگاه فرستنده متصل می‌گردد. این هدفون به یک سیستم اکولایزر داخلی با پنج کانال نیز مجهز شده که صدای پخش شده را بنابر نیاز کاربر تغییر داده و بهترین کیفیت موسیقی را برای وی فراهم می‌کند.

هدفون بدون نویز WF-1000X سونی از درایو 6 میلیمتری استفاده کرده که صدای بسیار قوی را برای دستگاهی در این اندازه فراهم می‌کند. بر اساس اعلام سونی عمر باتری این هدفون در حدود 9 ساعت است که در مقابل عمر 6 تا 8 ساعته رقبای این هدفون رقم مناسبی خواهد بود. هدفون بدون نویز WF-1000X قیمتی در حدود 199 دلار (معادل 767 هزار تومان) خواهد داشت.

زمان عرضه

براساس اعلام شرکت سونی قرار است که این سه مدل از هدفون‌های بدون سیم این شرکت در اواخر سال جاری و ماه سپتامبر و از طریق وب سایت فروش سونی و فروشگاه‌هایی مانند Amzon, B&H Photo و Best Buy در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

 

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : AndroidHeadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر