;
coinex

اطلاعاتی از سریال The Eddy دیمین شزل منتشر شد

اطلاعاتی از سریال «The Eddy» دیمین شزل منتشر شد

پروژه بعدی دیمین شزل کارگردان فیلم لالا لند، سریالی موزیکال با نام The Eddy درباره یک کلوپ شبانه در پاریس خواهد بود و فیلمنامه آن نیز بر عهده جک ترون (Jack Thorne) است. موسیقی آن نیز توسط گلن بالارد (Glen Ballard) برنده جایزه امی، تولید خواهد شد.

این سریال هشت اپیزود خواهد داشت و همانطور که اشاره شد، داستان آن حول محور یک کلوپ، صاحبان آن، یک باند موسیقی خانگی و فضای شلوغ اطرافشان خواهد بود.

شزل تهیه کنندگی اجرایی پروژه را به همراه تیم پشت لالا لند برعهده خواهد داشت و دو اپیزود آن را نیز کارگردانی خواهد کرد. جک ترون که قرار است بازنویسی قسمت نهم جنگ ستارگان را انجام دهد، این سریال را نوشته است. این سریال قرار است در فرانسه ضبط شود و زبان فیلم نیز انگلیسی، فرانسوی و عربی خواهد بود. آلن پول (Alan Poul) تهیه کننده برنده جایزه امی نیز در تولید اجرایی نقش خواهد داشت.

دیمین شزل گفته:

من همیشه رویای ضبط (فیلم) در پاریس را داشتم، به خاطر همین دو برابر هیجان زده‌ام تا با جک، گلن و آلن در این کار همکاری کنم و هیجان زده‌ام که نتفلیکس را برای میزبانی این کار پیدا کردیم.

پاتریک اسپنس (Patrick Spence) و کیتی سوییندن (Katie Swinden) برندگان جایزه بفتا، تهیه کننده اصلی خواهند بود و در تهیه اجرایی نیز همکاری می‌کنند.

معاون بین المللی بخش فیلم‌های اورجینال نتفلیکس گفته:

کارهای دیمین، از رابطه‌ای پیچیده بین یک درامر جاز و مربی‌اش گرفته، تا رابطه عاشقانه در لالا لند، احساسی و هیجان انگیزاند. پروژه‌های او دارای ریتم خودشان هستند، و ما برای او، جک، گلن، آلن و تیم تهیه هیجان زده‌ایم که می‌خواهند نگاه خود را با The Eddy به نتفلیکس بیاورند. بخاطر فیلمبرداری سریال The Eddy در فرانسه از این خوشحال‌تر نشده‌ایم و این سریال برجسته، جهانی و چندزبانه را به کاربران در سراسر جهان خواهیم رساند.

کریس رایس از شرکت WME و IMG افزود:

تیم خلاق پشت The Eddy واقعا رویایی است و ما نمی‌توانیم برای جهانی که قرار است بسازند، صبر کنیم. از میزبانی نتفلیکس برای نمایش به مخاطبان نیز بسیار خوشحالیم.

دیمین شزل علاوه بر The Eddy قرار است فیلم سینمایی بعدی خود را در ژانر بیوگرافی درباره نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) با نام First Man بسازد. جان برنتال (Jon Bernthal) اخیرا به این پروژه پیوسته و رایان گاسلینگ، کایل چندلر (Kyle Chandler)، کوری استول (Corey Stoll) و جیسون کلارک (Jason Clarke) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تولید این فیلم قرار است از ماه نوامبر در آتلانتا آغاز شود.

.

منبع: hollywoodreporter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر