;
coinex

تصاویری از جعبه شیائومی می میکس 2 توسط مدیرعامل این کمپانی منتشر شد

تصاویری از جعبه شیائومی می میکس 2 توسط مدیرعامل این کمپانی منتشر شد
لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شرکت شیائومی، تصاویری از جعبه شیائومی می میکس 2 را در فضای آنلاین به اشتراک گذاشت. این گوشی پرچمدار جدید در یازدهم سپتامبر (20 شهریورماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

لی جون عکس‌های جعبه شیائومی می میکس 2 را در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد. او به همراه تصویر این جعبه اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد. هرچند واترمارک قرار گرفته بر روی این تصویر نشان می‌دهد که این عکس با دوربین گوشی شیائومی می 6 گرفته شده است. با این وجود، شایعات زیادی در خصوص گوشی شیائومی می میکس 2 تاکنون منتشر شده است که جزئیات جذابی را درباره آن نشان می‌دهد.

تصاویری از جعبه شیائومی می میکس 2

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که احتمالا در لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 دیده خواهد شد، اسنپدراگون 836 کوالکام است. این تراشه که نسخه ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 835 (البته در بسیاری از منابع خبری به اسنپدراگون 835 نیز اشاره شده است) است و با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد. این دستگاه با 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

صفحه نمایش 6.4 اینچی آن از دو طرف انحنا داشته و احتمالا دارای رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. با اینکه گفته می‌شود این دستگاه با پیش نصب سیستم عامل اندروید 8 اوریو خودنمایی خواهد کرد، اما به احتمال زیاد در ابتدا با اندروید 7.1.1 نوقا دیده شود و سپس به اندروید اوریو ارتقا یابد. پوسته MIUI9 بر روی این نسخه از سیستم عامل گوگل دیده می‌شود.

حرف و حدیث درباره این دستگاه بسیار زیاد است و هنوز هیچ کدام مورد تایید قرار نگرفته‌اند؛ بنابراین کمی صبر کنید و با تکراتو همراه باشید. در روز رونمایی از این گوشی هوشمند پرچمدار همه چیز رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر