;
coinex

وزیر ارتباطات: نسبت به تغییر رمز اینستاگرام خود اقدام کنید!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دراینستاگرام خود پستی را مبنی بر تغییر رمز اینستاگرام منتشر نمود و به کاربران توصیه کرد تا رمز خود را تغییر دهند. وی همچنین در ادامه در مورد لزوم ارتقای امنیت شرکت های ایرانی نیز سخن گفت.

بر اساس اطلاعات موجود چند روز پیش در مورد هک گسترده اینستاگرام خبری منتشر شده است. براین اساس گروه هکری به نام Doxagram، توانسته‌اند تا اطلاعات شش میلیون کاربر این شبکه اجتماعی محبوب را بدزدند. محمدجواد آذری جهرمی هم با شنیدن این خبر از کاربران خواست تا نسبت به تغییر رمز اینستاگرام خود اقدام نمایند.

به گفته آذری جهرمی، از طریق هک سرورهای اینستاگرام، کلمه عبور میلیون‌ها اکانت فاش شده است. وی از کاربران ایرانی خواست تا برای حفظ حریم خصوصی خود، سریعا نسبت به تغییر رمز اینستاگرام خود اقدام کنند. وی در ادامه اضافه کرد که صحت خبر را تایید نمی‌کند اما هر گونه اقدام پیشگیرانه را عقلانی می‌داند.

وی ادامه داد که اگر شرکت‌های بزرگ دنیا قابل هک شدن باشند، پس فرضیه اشتباه در این حالت خود ایمن پنداری است. بنابراین لازم است تا شرکت‌های ایرانی بر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران خود تاکید داشته باشند.

.

منبع: yjc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر