;
coinex

بازی های رایگان پی اس پلاس و ایکس باکس لایو در سپتامبر 2017

بازی های رایگان پی اس پلاس و ایکس باکس لایو در سپتامبر 2017

تابستان رو به پایان است اما هنوز می‌توانید با بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد از این روزها استفاده کنید. در زیر بازی های رایگان پی اس پلاس و ایکس باکس لایو در سپتامبر 2017 را مشاهده می‌کنید.

پلی استیشن پلاس

پلی استیشن 4: اولین مورد برای PS4 بازی «inFAMOUS Second Son» است که یک بازی جهان باز و اکشن – ماجراجویی محسوب می‌شود و شما نقش یک ابر قهرمان را بازی می‌کنید که می‌تواند بر اساس انتخاب‌هایی که شما ایجاد می‌کنید، خوب یا بد باشد. این بازی از اولین بازی‌های محبوب پلی استیشن 4 است.

Strike Vector Ex
Strike Vector Ex

دومین عنوان رایگان ماه برای پلی استیشن «Strike Vector Ex»، یک بازی اول شخص است که در آن باید به مبارزات هوایی با دشمنان بپردازید.

پلی استیشن 3: در پلی استیشن 3 نیز می‌توانید Truck Racer را انجام دهید که یک بازی آرکید کامیون رانی است. عنوان دیگر PS3 بازی هندبال Handball 2016 است که با نظر منفی منتقدان نیز مواجه شد.

پی اس ویتا: کاربران PS Vita می‌توانند بازی We Are Doomed را رایگان انجام دهند که یک بازی شوتر و با تمی رنگارنگ است. بازی دیگر رایگان برای پی اس ویتا Hatoful Boyfriend است که به جای تنها فرد در یک مدرسه پرندگان بازی می‌کنید. این بازی با نظر مثبت منتقدان مواجه شد.

ایکس باکس لایو

ایکس باکس وان: کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی «Forza Motorsport 5: Racing Game of the Year Edition» را این ماه رایگان دریافت کنند.

Oxenfree
Oxenfree

بازی دیگر رایگان ایکس باکس وان در ماه سپتامبر، «Oxenfree»، یک بازی مهیج و داستان محور است که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید.

ایکس باکس 360: در Xbox 360 می‌توانید بازی Hydro Thunder Hurricane را رایگان دریافت کنید که یک بازی قایقرانی است. دیگر بازی رایگان این کنسول Battlefield 3 محصول 2011 است.

مانند همیشه بازی‌های ایکس باکس 360 بر روی ایکس باکس وان قابل اجرا هستند.

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر