;
coinex

لنوو کا 8 پلاس در 15 شهریور با دوربین دوگانه از راه خواهد رسید

لنوو کا 8 پلاس در 15 شهریور با دوربین دوگانه از راه خواهد رسید
با انتشار یک تیزر تبلیغاتی مشخص شد که دستگاه دوم از سری لنوو K8 در تاریخ ششم سپتامبر (15 شهریورماه) عرضه خواهد شد. این دستگاه لنوو کا 8 پلاس (Lenovo K8 Plus) نام دارد.

تقریبا بیش از یک ماه از معرفی لنوو کا 8 نوت می‌گذرد و اکنون نوبت به دستگاه جدید دیگری از این کمپانی رسیده است. گوشی لنوو کا 8 پلاس به زودی و با یک ماژول دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد.

این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا بوده و با دستیار مجازی گوگل همراه شده است. لنوو کا 8 پلاس به همراه لنوو کا 8 نوت در بنچمارک گیک‌ بنچ دیده شد و لیست مشخص آن، برخی از ویژگی‌های قطعات سخت افزاری آن را آشکار کرد. بر اساس لیست منتشر شده در گیک‌بنچ، این دستگاه از یک چیپست هشت هسته‌ای MT6757CD مدیاتک که با نام مستعار هلیو پی 25 شناخته می‌شود، قدرت پردازشی خود را تامین می‌کند.

گوشی لنوو کا 8 پلاس

سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری در آن را بر عهده داشته و به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز است. برخی از مشخصات ان همچون اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری و نحوه قیمت‌گذاری آن در روز چهارشنبه و هم‌زمان با رونمایی از این دستگاه اعلام خواهد شد.

تیزرهای تبلیغاتی لنوو کا 8 پلاس نشان می‌دهد که این دستگاه برای تجربه لذت بخش و همه جانبه از واقعیت مجازی دارای TheatreMax است. یک اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی آن جای گرفته و در بالا یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر