;
coinex

قیمت گوشی ال جی وی 30 مشخص شد؛ پرچمداری ارزان‌تر از گلکسی نوت 8

قیمت گوشی ال جی وی 30 مشخص شد؛ ارزان‌تر از گلکسی نوت 8!

قیمت گوشی ال جی وی 30 یکی از مشخصه‌هایی بود که عده زیادی از کاربران می‌خواستند در مورد آن مطلع شوند و حال یک منبع خبری این ویژگی نهایی را نیز مشخص کرده است.

ال جی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد؛ این سازنده اطلاعات زیادی را در مورد این محصول در این نمایشگاه برلین ارائه کرد اما جزییات دقیقی را در مورد قیمت و مکان‌های عرضه آن در اختیار منابع خبری قرار نداد ولی هم‌اکنون یک منبع خبری جزییات جدیدی را در مورد قیمت عرضه این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

چند وقت پیش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شد که قیمت گوشی ال جی وی 30، 749 دلار است اما بعد از مدتی مشخص شد که این محصول بدون احتساب عوارض مالیاتی چنین قیمتی دارد به این نحو که کاربران علاقمند باید این گوشی هوشمند را با احتساب مالیات و هزینه‌های جانبی با قیمتی معادل 800 دلار از فروشندگان مجاز در آمریکای شمالی خریداری کنند.

هنوز در مورد قیمت گوشی ال جی وی 30 در بازار اروپا مطلبی منتشر نشده است؛ می‌توان انتظار داشت که ال جی گوشی جدیدش را با همان قیمت خام 749 دلاری وارد بازار اروپا کند اما باید در نظر داشت که ساکنان بیشتر کشورهای اروپایی هزینه مالیات بیشتری را در مقایسه با کشورهای آمریکای شمالی می‌پردازند به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که ال جی وی 30 با قیمتی بین 1002 تا 1061 دلار وارد کشورهای اروپایی شود.

قیمت گوشی ال جی وی 30

اگر که اطلاعات فوق صحت داشته باشد، می‌توان گفت که این گوشی هوشمند در مقایسه با رقیب اصلی خود گلکسی نوت 8 سامسونگ، با قیمت ارزان‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر