;
coinex

دقت در پیش فروش خودروهای وارداتی بیشتر از گذشته

دقت در پیش فروش خودروهای وارداتی بیشتر از گذشته

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران بر لزوم دقت در پیش فروش خودروهای وارداتی بیشتر از گذشته تاکید نمود و اعلام کرد که با مسدود بودن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، خریداران خودروهای خارجی باید مراقب شرکت هایی باشند که خودروهای خارجی را پیش فروش می کنند. سعید موتمنی ادامه داد در صورت پیش فروش کردن این خودروها، امکان تحویل به موقع آنها به مشتریان وجود نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه در مورد افزایش قیمت خودروهای مصوبه شورای رقابت نیز سخن گفت و اعلام کرد این افزایش قیمت هر ساله وجود دارد. به گفته وی بازار این اتفاق را قبول کرده است و نباید فرایند خرید و فروش خودرو، تحت تاثیر این افزایش اندک قرار گیرد.

سعید موتمنی در مورد افزایش قیمت و همچنین پیش فروش خودروهای وارداتی اظهار نمود که هیچ مبنایی برای این افزایش قیمت وجود ندارد و فروشندگان این خودروها سعی دارند تا جایی که می‌توانند خودروی خود را گران بفروشند.

وی در مورد پیش فروش خودروهای وارداتی به مردم هشدار داد و اعلام نمود که سایت ثبت سفارش واردات خودرو مسدود است و امکان سفارش وجود ندارد، پس قیمت خودروهای وارداتی در حال افزایش است. وی ادامه داد که اگر هرچه زودتر تکلیف این شرایط مشخص نشود این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

وی در این مورد ادامه داد که تفاوت قیمت خودروهای هیوندای در بازار و در ثبت نامی جدید چیزی نزدیک به 20 تا 25 میلیون تومان است. به گفته وی مردم با دیدن این اختلاف قیمت طمع می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند خودروی خود را در مدت 30 روز تحویل بگیرند؛ اما خودرویی به آنها تحویل داده نمی‌شود و در آخر مجبور هستند تا به مراجع قضایی شکایت کنند.

موتمنی ادامه دارد که امیدوار است با سر کار آمدن وزیر جدید هرچه زود تکلیف این شرایط برای همه مشخص شود. وی ادامه داد که این بلاتکلیفی باعث عدم ثبات بازار خودرو شده است.

به گفته وی و پیرو شکایت‌های بازیکنان استقلال و پرسپولیس، فردی که وعده پیش فروش خودروهای وارداتی را داده بود و نتوانسته بود به وعده‌ی خود عمل کند، تحت تعقیب قرار گرفت. این فرد پول‌های کلانی را به منظور وارد کردن خودرو از این بازیکنان دریافت کرده بود و در ادامه تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر