;
coinex

گوشی شیائومی می 7 در سه ماهه اول سال 2018 رخ نشان می‌دهد

گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی است. این تولید کننده چینی در اولین کوارتر (سه ماهه) از سال 2018 این دستگاه را معرفی خواهد کرد.

شیائومی می 6 در آخرین روزهای فروردین ماه امسال معرفی شد. از آن زمان تاکنون چیزی در حدود شش ماه می‌گذرد و اکنون نوبت به گوشی شیائومی می 7 است که در گرداب شایعات قرار گیرد.

یک منبع آگاه از کارکنان این شرکت با به اشتراک گذاشتن پستی در ویبو نشان داد که اسنپدراگون 845 کوالکام، تراشه‌ای است که می‌تواند به گوشی شیائومی می 7 قدرت دهد. در این پست همچنین گفته شده که این دستگاه دارای نمایشگر 6 اینچی اولد است که توسط سامسونگ ساخته خواهد و البته به تاریخ انتشار سه ماهه اول سال 2018 نیز اشاره شده است.

یکی از منبع آگاه از کارکنان این شرکت با به اشتراک گذاشتن پستی در ویبو نشان داد که اسنپدراگون 845 کوالکام، تراشه‌ای است که می‌تواند به گوشی شیائومی می 7 قدرت دهد.

این تاریخ کاملا با تاریخ عرضه شیائومی می 5 و شیائومی می 6 که در فروردین ماه صورت گرفت، مطابقت دارد. با این حال، ممکن است که موبایل شیائومی می 7 بین ماه ژانویه تا مارس 2018 از راه برسد. این استراتژی جدیدی است که به نظر می‌رسد برخی از برندهای بزرگ این حوزه به دنبال آن هستند.

چندبی پیش شایعات منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم دارد تا گلکسی اس 9 خود را زودتر از زمان مرسوم، معرفی و به بازار عرضه کند. جالب اینجاست که درباره گوشیی ال جی جی 7 نیز چنین شایعاتی وجود دارد؛ بنابراین ممکن است که شیائومی، ال جی و سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار بعدی خود را در اوایل سال 2018 به نمایش درآورند.

از دیگر چیزهایی که درباره مشخصات شیائومی می 7 گفته می‌شود، وجود 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در آن است. درست به مانند شیائومی می 6 که از یک ماژول دوربین دوگانه بهره‌ مند شده، دوربین شیائومی می 7 نیز به دو سنسور مجهز خواهد بود. یک سنسور با لنزهای واید و سنسور دیگر، لنزهای تله فوتو خواهد داشت.

طراحی گوشی شیائومی می 7 نیز ادامه روی نسل گذشته بوده و بدنه آن در ترکیبی از شیشه و سرامیک خودنمایی می‌کند. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، فبلت جدید شیائومی با یک نمایشگر بزرگ معرفی می‌شود.

با توجه به روند فعلی طراحی گوشی‌های هوشمند پرچمدار، به نظر می‌رسد که این دستگاه نیز با یک نمایشگر تمام صفحه دیده شود و این در واقع بدان معناست که در پنل جلو برای قرار گرفتن دکمه هوم که سنسور اثرانگشت را در درون خود جای داده باشد، فضای کافی وجود نخواهد داشت. این امکان وجود دارد که سنسور اثر انگشت به صورت یکپارچه با صفحه نمایش طراحی شود. هرچند که کارشناسان معتقدند، این تکنولوژی تا اواسط سال 2018 نهایی نمی‌شود.

گوشی‌های شیائومی می 6 و شیائومی می 5 با نمایشگری 5 اینچی به بازار عرضه شدند. نسل‌های قبلی این مدل، شیائومی می 4 و شیائومی می 3 نیز با صفحه نمایشی 5 اینچی خودنمایی کردند، به همین علت برخی از طرفداران این کمپانی برای دیدن یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی چندان امیدوار نیستند. البته طراحی صفحه نمایش‌های بدون حاشیه کمی کار را برای گوشی‌سازان راحت‌تر کرده است. طراحی بدون حاشیه باعث می‌شود تا اندازه گوشی تغییر چندانی نکند، اما صفحه نمایش بزرگتری مورد استفاده قرار گیرد.

مطمئنا هنوز برای یک اظهار نظر قطعی درباره گوشی شیائومی می 7 زود است. شش ماه برای رونمایی از آن زمان باقی است و در این مدت همه چیز می‌تواند تغییر کند؛ بنابراین هنوز هیچ چیزی را به طور کامل قبول نکنید، خبرهای موثق‌تری در راه است.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر