;
coinex

مشخصات شیائومی می نوت 3 فاش شد؛ به جای اسنپدراگون 835 تراشه دیگری دیده می‌شود

مشخصات شیائومی می نوت 3 فاش شد؛ به جای اسنپدراگون 835 تراشه دیگری دیده می‌شود
لیست مشخصات شیائومی می نوت 3 به بیرون درز کرد و وجود پردازنده اسنپدراگون 660 در آن، باعث شگفتی ما از این محصول بعدی این گوشی ساز چینی شد! 

رویداد شیائومی برای معرفی شیائومی می نوت 2 در تاریخ یازدهم سپتامبر (20 شهریور) برگزار می‌شود، اما آیا در آن روز این تنها گوشی می میکس 2 خواهد بود که رخ نشان می‌دهد؟

در لیست مشخصات شیائومی می نوت 3 که پیش از این در فضای آنلاین منتشر شده بود، گفته می‌شد که این اسمارت فون به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز است. به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا ما را شگفت زده کند، بر اساس پستی که در شبکه اجتماعی ویبو با به تصویر کشیدن برچسبی که نام شیائومی می نوت 3 روی آن دیده می‌شود، گویا این دستگاه به جای آن که با اسنپدراگون 835 معرفی شود، با اسنپدراگون 660 قدرتنمایی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی می نوت 3 فاش شد؛ به جای اسنپدراگون 835 تراشه دیگری دیده می‌شود

علاوه بر این، لیست مشخصات شیائومی می نوت 3 گویای آن است که این گوشی هوشمند با ماژول دوربین دوگانه عرضه می‌شود. البته به وجود یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی ان نیز اشاره شده است. بدنه شیشه‌ای این دستگاه از هر چهار طرف انحنا داشته و از دو اسلات برای سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می نوت 3 دارای یک صفحه نمایش 5.46 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است و همان طور که گفته شد از پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت می‌گیرد. 6 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 64 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود.

ماژول دوربین دوگانه آن از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که یک سنسور آن سونی IMX386 و سنسور دیگر Samsung s5k3m3 است. سنسور دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی و کار سامسونگ بوده که با شماره مدل s5k3p8sp دیده می‌شود.

شیائومی می نوت 3

احتمالا شیائومی می نوت 3 نیز در کنار شیائومی می میکس 2 در بیستم شهریور ماه و درست یک روز قبل از رویداد اپل در اپل پارک معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که پیش فروش این دستگاه از همان روز آغاز شده و در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهرماه) به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی می نوت 3 احتمالا با برچسب قیمت 400 دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، البته برخی منابع قیمت آن را تا 500 دلار نیز پیش بینی کرده‌اند. تا رونمایی رسمیی از این دستگاه زمان زیادی باقی نمانده، منتظر باشید و تکراتو را دنبال کنید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر