;
coinex

فروش بیش از 200 هزار دستگاه میزو ام 6 نوت

فروش بیش از 200 هزار دستگاه میزو ام 6 نوت
کمپانی میزو در بیست و سوم آگوست (اول شهریور ماه) گوشی میان رده میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) خود را معرفی کرد و در روز اول سپتامبر برابر با دهم شهریور ماه آن را از طریق کانال‌های آفلاین و آنلاین به فروش رساند.

این شرکت اخیرا عملکرد خود را در فروش این دستگاه اعلام کرد. به گفته میزو تاکنون بیش از 200 هزار دستگاه میزو ام 6 نوت فروخته شده است. این گوشی ساز چینی ادعا می‌کند که اگر دستگاه‌های بیشتری نیز تولید شده بود، حتما این مدل فروش بیشتری را تجربه می‌کرد. میزو همچنین فاش کرد که این شرکت در تلاش است تا دور بعدی فروش این گوشی هوشمند را آغاز کند.

فروش بیش از 200 هزار دستگاه میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت یک گوشی میان رده است که در میان گوشی‌های این بخش بازار، یک دستگاه تمام عیار به حساب می‌آید. مشخصات سخت افزایر قدرتمندی دارد و ظاهر آن نیز به زیبایی طراحی شده است.

میزو ام نوت دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است و از یک پردازنده اسنپدراگون 625 با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این اسمارت فون در سه نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی به بازار عرضه می‌شود.

نسخه‌ای از آن دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است، نسخه دیگر به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و آخرین نسخه از آن با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

گوشی میزو ام 6 نوت دارای یک دوربین دوگانه است. این دوربین ترکیبی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX362 با رزونه F/1.9 است و سنسور Samsung 2L7 است. در جلو نیز برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

فروش بیش از 200 هزار دستگاه میزو ام 6 نوت

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. این باتری از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که عملکرد آن توسط فناوری mCharge مدیریت می‌شود.

میزو ام 6 نوت دستگاهی دو سیم کارته است و از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا مدیریت نرم افزاری را برعهده داشته و Flyme 6 که رابط کاربری سفارشی سازی شده میزو است بر بالای این سیستم عامل گوگل خودنمایی می‌کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر