;
coinex

شایعه؛ آیفون‌های آسیب دیده در طوفان هاروی به طور رایگان تعمیر و تعویض می‌شوند

طوفان هاروی

طی طوفان هاروی بسیاری از محصولات اپل از جمله آیفون و آیپد نابود شد. حال طبق شایعات، تلفن‌هایی که در اثر طوفان و سیل آسیب دیده‌اند، به صورت کاملا رایگان تعویض و تعمیر می‌شوند. با تکراتو همراه شوید.

با این که آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس ضدآب هستند؛ باز هم شرکت اپل تاکید دارد که خرابی‌های حاصل از نفوذ آب به درون دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود. این در حالی است که محصولاتی که گواهی IP67 دریافت می‌کنند باید حداقل تا نیم ساعت و عمق 1 متر (3.3 فوت) زیر آب دوام بیاورند. با این وجود باز هم اپل از تعویض موبایل‌هایی که به خاطر آب آسیب دیده باشند، سر باز می‌زند.

گرچه با تمامی این توصیفات باز هم دلیل نمی‌شود که شرکت اپل بی‌خیال تلفن‌‎های آسیب دیده از حوادث اخیر شود! بر اساس شایعات کمپانی اپل آیفون‌های آسیب دیده را به شکل رایگان تعویض و یا تعمیر کند؛ البته هنوز به طور رسمی اطلاعیه‌ای از سوی خود شرکت منتشر نشده است.

همچنین گفته می‌شود محصولاتی که طی طوفان هاروی آسیب فیزیکی دیده‌اند نیز جزو این دسته قرار می‌گیرند.

اگر طی سیل آیفونتان در جیبتان قرار داشت و ساعت‌ها زیر آب قرار گرفت؛ یا درختی بر اثر طوفان شکست و تلفن ‌همراهتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کرد! باز هم شانس خواهید داشت تا موبایل جدیدی از اپل هدیه بگیرید. شاید حتی مک و اپل واچ‌های آسیب دیده هم شامل لطف اپل شوند.

در صورتی که شما هم یکی از داغ دیدگان این حادثه هستید؛ به نزدیک‌ترین اپل استور محله رفته و داستان غم‌انگیزتان را بازگو کنید.

احتمالات هواشناسی نشان می‌دهند که جنوب فلوریدا نیز هفته آینده باید با طوفان ایرما دست و پنجه نرم کند. در این صورت انتظار می‌رود این پیشنهادات ویژه تا چندی دیگر نیز تمدید شوند!

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر