;
coinex

سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998؛ ارایه خدمات صوت، پیامک، دیتا و مکمل

سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998؛ ارایه خدمات صوت، پیامک، دیتا و مکمل

صبح شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، در یک نشست خبری محمدحسن شانه‌ساززاده، رییس هیات مدیره و موسس گروه شرکت‌های شاتل‌‌، راه‌اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه سیم کارت های شاتل موبایل را اعلام کرد. وی آغاز به کار این شبکه را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی هم‌گرایی خدمات ثابت و سیار در ایران بیان کرد.

شرکت شاتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، شاتل موبایل را با پیش شماره 0998 و با امکان ارایه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر 3G و 4G و مکمل در سراسر کشور ارائه کرده است.

محمدحسن شانه‌ساززاده اعلام نمود که این شرکت با نام تجاری شاتل موبایل در سال 1394، به‌عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شده است.

سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998

ویژگی های مهم شاتل موبایل

مهمترین ویژگی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل از دیدگاه روابط عمومی شرکت شاتل، آغاز نخستین تجربه حقیقی هم‌گرایی خدمات ثابت و سیار، دسترسی به شبکه‌های با کیفیت نسل سه و چهار، امکان ارایه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت البته برای اولین بار، مکالمه و پیام‌رسانی ابری، خدمات رومینگ بین‌الملل به صورت مقرون به صرفه، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارایه طرح‌های تعرفه و بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقی‌مانده بسته‌های دیتا به دوره بعد هستند.

توانمندی های شاتل موبایل

رییس هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل در ادامه در مورد توانمندی‌های سیم کارت های شاتل موبایل سخن گفت و ادامه داد که محصولات و خدمات مقرون به صرفه‌ای از طرف این شرکت به مشترکین ارائه خواهد شد. وی همچنین در مورد خدمات پس از فروش تلفنی ۲۴ ساعته، پوشش شبکه در نزدیک به ۶۰۰ شهر، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، پوشش سراسری شبکه نمایندگی در بالغ بر ۹۰۰ نقطه، پیش‌شماره منحصربه فرد ۰۹۹۸۱ و روش‌ها و کانال‌های متنوع خرید محصولات، خدمات شارژ و راهکارهای سازمانی سخن گفت و این ویژگی‌ها را برای سیم کارت های شاتل موبایل یک برتری دانست.

شانه‌ساززاده همچنین اعلام کرد که شاتل ظرفیت‌های حقوقی، فنی و تجاری مهمی را برای تبدیل شدن به یک بازیگر چهاروجهی دارا است. این ظرفیت‌ها از دیدگاه وی، اضافه شدن خدمات تلفن همراه به سبد خدمات دسترسی باند پهن، تلفن ثابت و محتوای چندرسانه‌ای هستند.

وی هدف شرکت شاتل را یکپارچه‌سازی خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت دانست. وی ادامه داد که از طریق آمیختن این ویژگی‌ها با تجربه‌های دنیای واقعی، برای مشتریان‌ ارزش خلق می‌کنند.

ارائه سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998

راه‌اندازی شبکه همراه شاتل

مدیرعامل شرکت شاتل موبایل در این مراسم در مورد عرضه سیم کارت های شاتل موبایل ، اپراتور نسل جدید تلفن همراه سخن گفت و اظهار کرد که شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسل‌های ۳، ۳.۷۵، ۴ و ۴.۵ تلفن همراه خواهد بود و اینترنت نسل دوم در این شبکه ارایه نمی‌گردد.

او اعلام کرد که راه‌اندازی تجاری آزمایشی این شبکه براساس نیاز بوده است و ادامه داد که این شرکت خدمات خود را با دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه و بدون محدودیت در سرعت و فناوری ارائه می‌کند. به گفته وی امکان استفاده از خدمات شبکه TD-LTE روی فرکانس کاربردی ۲۶۰۰ مگاهرتز به زودی برای کاربران شاتل موبایل فراهم می‌گردد.

خدمات دوگانه یا هیبرید شاتل موبایل

کریم بیگی اعلام کرد خدمات مورد نیاز مشترکان سیم کارت های شاتل موبایل، به ‌صورت دوگانه یا همان هیبرید ارائه خواهد شد. منظور این است که مشترکین شاتل موبایل می‌توانند بخشی از خدمات مورد نیاز خود را به ‌صورت پیش‌پرداخت و بخشی را نیز به ‌صورت پس‌پرداخت دریافت نمایند.

به گفته وی این سرویس برای اولین بار در ایران ارائه خواهد شد. به گفته وی سیم‌کارت توریست، یک محصول جدید از سوی شاتل موبایل است که وارد بازار خواهد شد.

ارائه سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998 و کد یک

هزینه ارسال پیامک و تماس با سیم کارت های شاتل موبایل

کریم‌بیگی در ادامه بر مقرون به صرفه‌ترین نرخ مکالمه پیش‌پرداخت سیم کارت های شاتل موبایل تاکید کرد و گفت که برای مصرف خارج از بسته، هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه ۵۵۵ ریال و هر دقیقه مکالمه خارج شبکه ۸۸۸ ریال خواهد بود.

به گفته کریم بیگی هزینه ارسال پیامک انگلیسی ۲۲۲ ریال و پیامک فارسی ۱۱۱ ریال است. وی همچنین هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور را ۱۵۰۰ ریال اعلام نمود.

وی بر سایر خدمات ارائه شده به مشترکین تاکید کرد علاوه بر سایر خدمات معرفی شده، ۲۲ بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. وی از دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا که در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت نیز سخن گفت.

کریم بیگی ادامه داد که مشترکین براساس نیاز خود می‌توانند در ماه با پرداخت 18 تا 40 هزار تومان مبلغ ثابت از خدمات ویژه صوت، پیامک و اینترنت همراه بدون هزینه مضاعف استفاده نمایند.

مراکز ارتباطی شاتل

مدیرعامل این شرکت، کانال‌های فروش خدمات شاتل را فروش تلفنی از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، وب‌ سایت به آدرس  www.Shatelmobile.ir و همچنین ۴۰۰ نقطه فروش انحصاری و تعداد ۵۰۰ توزیع کننده و فروشگاه اعلام نمود.

به گفته وی این مراکز به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته از طریق شماره ۱۰۰ برای سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، پاسخگو خواهند بود. همچنین ارتباط از طریق چت و پست الکترونیک نیز امکان پذیر است.

به گفته وی این شرکت قرار است به زودی امکان ارائه خدمات با ده‌ها گویش محلی را برای نخستین بار در ایران برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل فراهم کند. وی همچنین اعلام کرد که مشترکین می‌توانند از طریق مدیریت حساب اینترنتی، سیم کارت خود را از نظر میزان مصرف، خدمات، تنظیمات و نیارمندی‌ها، به‌ صورت ابری مدیریت کنند.

.

منبع: shatel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر