;
coinex

سامسونگ با همکاری سازندگان ایکس باکس، تلویزیون جدید تولید می‌کند

سامسونگ با همکاری سازندگان ایکس باکس، تلویزیون جدید تولید می‌کند

به زودی ایکس باکس وان اکس منتشر خواهد شد و برای اولین بار تکنولوژی 4K واقعی روی کنسول‌های خانگی می‌آید. حال سازندگان این کنسول بازی همراه با سامسونگ در شرف ساخت تلویزیونی مخصوص و قدرتمند هستند.

اگر هنوز هم برای خرید تلویزیون 4K اقدامی نکرده‌اید؛ بهتر است کمی دیگر صبر کنید.

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که با همکاری تیم ایکس باکس، در حال بازاریابی اختصاصی هستند تا تلویزیون‌های QLED را بیش از پیش میان عموم جا بیاندازند. همچنین نتیجه این توافق بزرگ، ساخت تلویزیون 4K برای ایکس باکس وان ایکس خواهد بود.

صدالبته که با تمامی تلویزیون‌های بازار می‌‌توان از جدیدترین کنسول مایکروسافت لذت برد؛ اما به لطف محصول سامسونگ تجربه ناب‌تری خواهید داشت.

رییس بازاریابی و معاون دوم ریاست ایکس باکس، آقای مایک نیکولز، اذعان داشت:

ایکس باکس وان ایکس تجربه واقعی 4K را برای کنسول گیمرها به ارمغان خواهد آورد و قدرت سخت‌افزاری آن بالغ بر 40 درصد بیشتر از دیگر کنسول‌های بازار است.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ از بهترین راه‌های لذت بردن از این کنسول است و ما مفتخریم با همکاری این شرکت، ناب‌ترین تجربه 4K را به علاقه‌مندان هدیه دهیم.

متاسفانه هیچ باندلی که کنسول و تلویزیون را در کنار هم داشته باشد، معرفی نشده اما اگر به دنبال خرید صفحه نمایش 4K هستید و بودجه کافی دارید، محصول سامسونگ را یکی از جدی‌ترین انتخاب‌هایتان تلقی کنید.

مبنع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر