;
coinex

گوشی هوشمند شیائومی می ای 1 با سیستم عامل اندروید وان در هند رونمایی شد

می ای 1 (mi A1) یک محصول جدید از طرف شرکت شیائومی است که عرضه شده تا با قیمت یک گوشی میان‌رده برای بسیاری از گوشی‌های پیشرفته خط و نشان بکشد.

شیائومی یک سازنده چینی است که توانسته در سر تا سر جهان با سرعت زیادی پیشرفت کند. این سازنده امسال توانست بعد از 3 سال حضور در بازار پر جنب و جوش کشور هند، 25 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود را در اختیار کاربران بگذارد؛ ردمی نوت 4 (Redmi Note 4) هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار کشور هند محسوب می‌شود.

شیائومی امروز برای ارتقاء سطح پیشرفت و فروش خود، یک رویداد مطبوعاتی را در کشور هند برای رونمایی از یک گوشی پرچمدار جدید با نام می ای 1 (mi A1) برگزار کرد. گوشی پیشرفته جدید سازنده چینی از یک طراحی بسیار زیبا با بدنه‌ای فلزی به ضخامت 7 میلی متر و گوشه‌های منحنی شکل بهره می‌برد.

این محصول به یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی و اسکنر اثر انگشت پشتی هم مجهز شده است. شیائومی گفته است که می ای 1 را در سه رنگ مشکی، طلایی و رزگلد وارد بازار می‌کند.

گوشی جدید سازنده چینی از نظر تصویربرداری هم قابلیت‌های زیادی دارد. این محصول به همان دوربین دوگانه اصلی به کار رفته در گوشی آیفون 7 پلاس مجهز شده است، از این رو دو سنسور 12 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

شیائومی همچنین دوربین اصلی گوشی جدیدش را به الگوریتم یادگیری عمیق برجسته سازی تصویربرداری پلاس مجهز کرده است تا بتواند از این طریق تصاویر گوشی می ای 1 را با کیفیت تصاویر دوربین‌های دیجیتالی تک لنزی انعکاسی (DSLR) در اختیار کاربرانش بگذارد.

دوربین می ای 1 همچنین به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل اصلاح سازی طبیعی رنگ، بزرگ نمایی بصری 2 ایکس و زیباسازی تصویر مجهز شده است تا بتواند عکس های بهتری را ارائه کند.

می ای 1

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی جدید شیائومی این است که این محصول سیستم عامل اندروید وان (Android One) گوگل را بر روی خود دارد؛ می ای 1 در واقع جدیدترین و احتمالا پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین عضو از خانواده گوشی‌های اندروید وان محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر این تا پایان سال میلادی جاری بروزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو را به طور رسمی از طرف شرکت گوگل دریافت می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که بین گوشی می ای 1 و گوشی‌های پیکسل گوگل مشترک است، این است که همه تصاویری که با دوربین این گوشی هوشمند می‌گیرید با حداکثر کیفیت به طور خودکار و بدون اعمال هیچ گونه کاهشی برروی ظرفیت حجم اینترنتی گوگل فوتوز (Google Photos) در این سرویس خدماتی ذخیره می‌شود.

زره پوش جدید سازنده چینی علاوه بر این، تجهیزات و قابلیت‌های صوتی پیشرفته‌ای مثل یک آمپلی فایر جداگانه و ویژگی کالیبره سازی دی اچ اس آدیو (DHS Audio) را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این گوشی هوشمند قرار است که با یک صفحه گرافیتی پیرولیتیک، پورت یو اس بی نوع سی و تقویت کننده مادون قرمز (IR Blaster) وارد بازار شود.

قیمت گوشی می ای 1 شیائومی

می ای 1 به یک دوربین بسیار قدرتمند مجهز شده است تا بتواند با سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار رقابت کند اما قیمت بسیار بالایی ندارد، به این نحو که سازنده چینی گفته است که می‌خواهد این گوشی هوشمند را با یک برچسب قیمت 235 دلاری وارد بازار کند.

شیائومی همچنین گفته است که کاربرانی که از شرکت ایرتل (Airtel) اشتراک دارند و این گوشی هوشمند را خریداری می‌کنند، یک بسته دیتای 4 جی 200 گیگابایتی رایگان را نیز دریافت می‌کنند.

می ای 1 قرار است که از تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) از طریق سایت‌های Mi.com، فلیپکارت (Flipkart) و می هوم استورز (Mi Home stores) و فروشگاه‌های کروما (Chroma)، ویجی سلز (Vijay Sales) و چند شرکت موبایل فروشی بزرگ دیگر هندی عرضه شود. گوشی هوشمند می ای 1 در کشورهای زیر هم عرضه می‌شود.

می ای 1

مشخصات فنی گوشی می ای 1 شیائومی

از جمله مشخصات گوشی شیائومی می ای 1 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی
  • دوربین دوگانه اصلی با دو سنسور 12 مگاپیکسلی
  • پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625
  • رم 4 گیگابایتی
  • سیستم عامل اندروید وان
  • اسکنر اثر انگشت
  • پورت یو اس بی نوع سی
  • تقویت کننده مادون قرمز

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر