;
coinex

معرفی و بررسی کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen AiO Pro Z240IC

شرکت ایسوس مدتی است با معرفی سری Zen  در کلیه محصولات خود ، دست به ارائه محصولاتی  بسیار خاص با طراحی و ظاهری خیره کننده و همچنین با کارآیی و کیفیت بسیار بالا زده است. در حال حاضر ایسوس به این داستان بصورت یک جریان و طرز تفکر در طراحی و تولید محصولاتش نگاه می کند و نام آن را Zenovation   ، نوآوری ذن گونه نهاده است . آغاز تولید سری Zen از اولترابوک های ایسوس شروع شد با نام ZenBook   اما در حال حاضر محصولات سری Zen   فقط به نوت بوک های این شرکت محدود نشده است و در اکثر گروه های کالایی این شرکت به چشم میخورد : نوت بوک ZenBook  ، موبایل ZenFone ، کامپیوتر بدون کیس Zen AiO  و تبلت ZenPad .

کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC

ایسوس با تولید این سری از کامپیوترهای بدون میس با نام Zen AiO Pro ، دریچه جدیدی به تولید و طراحی سیستم های کامپیوتر یکپارچه در رده High  End  گشوده است که دقیقا گفته خود ایسوس را تایید میکند : The Art of Performance in Stunning Detail .

طراحی کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC

ایسوس اساس طراحی این محصول را بر سادگی گذاشته است و اساس شکل گیری آن یک کاراکتر چینی با معنا و مفهوم برای انسان می باشد . در عین سادگی زیبایی و جذابیت آن حفظ شده است . یک بدنه مستحکم و یکپارچه ساخته شده از آلومینیوم فشرده با تراکم بالا که استحکام و مقاومت خوبی به Zen AiO Pro  داده است . برای ایجاد لایه برش خورده پشت این کامپیوتر بدون کیس ، ایسوس در ساخت 17 مرحله مختلف را طی می کند .

لبه های کار در کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC با برش الماس ساخته شده است و سطح آن جلا داده شده است تا درخشندگی و طرافت بیشتری در آن ایجاد شود . برای ایجاد و القای مفهوم Zen  نیز که در کلیه محصولات سری Zen  دیده میشود از الگویی دوار با دوایر متحد الشکل استفاده شده است . در طراحی کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC لبه هایی ساخته شده است که رنگ طلایی خاص آن طی یک فرآیند بسیار پیچیده است که در نهایت همه این ظرایف باعث ایجاد یک شکل بسیار خاص و منحصر به فرد خواهد شد.

عملکرد و کارایی کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC

در ساخت کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC ، ایسوس از بهترین و با کیفیت ترین سخت افزار استفاده کرده است . که عملکرد و کارایی بسیار بالایی به این کامپیوتر افزوده است . برای پردازنده ایسوس از یک پردازنده 4 هسته ای Core i7 6700T نسل ششم ساخت شرکت اینتل استفاده کرده است با 8M  حافظه یا Cache Memory   و سرعت پردازش 3.60 GHz .  در قسمت حافظه رم از رم DDR4  استفاده شده است که قابل ارتقا تا 32GB خواهد بود. برای حافظه اصلی نیز از یک حافظه SSD 512GB استفاده شده است که تاثیر زیادی در سرعت بوت شدن سیستم و انجام برنامه های شما دارد .

به همین منظور این شرکت در کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC از مدل بسیار جدید M.2 PCI Express 3.0 X4 استفاده کرده است که 4 برابر سریعتر از مدل های معمول SSD و 26 بار سریعتر  از هارد دیسک های SATA 3.0 است. در بعضی از مدل ها نیز ایسوس در جاهایی که نیاز  به ظرفیت های بالاتر بوده است از هارد دیسک های هیبرید و ترکیبی استفاده کرده است. ایسوس در این سیستم  از یک کارت گرافیک قدرتمند ساخت شرکت NVIDIA استفاده کرده است: GeForce GTX960M  با حافظه اختصاصی 4GB مناسب برای انجام بازی ها و کارهای گرافیک با کیفیت 4K/UHD بدون وقفه و با بالاترین کیفیت.

پورت‌های ورودی و خروجی

Zen AiO Pro  اولین کامپیوتر بدون کیس است که درجهان است که در آن از نسل دوم USB 3.1 Type C  استفاده شده است که قابلیت استفاده بصورت دو طرفه را دارد و مهم نیست که شما USB را از چه جهتی وارد نمائید. این کامپیوتر به 4 پورت USB 3 و HDMI نیز مجهز شده است. برای ارتباط شبکه وایرلس نیز از کارت شبکه وایرلس Dual Band ، 802.11ac با حداکثر سرعت 867 مگابیت بر ثانیه به کار رفته است .

برای این رایانه قدرتمند باید یک صفحه نمایش در خور آن در نظر گرفت  به همین دلیل ایسوس برای کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240I از یک نمایشگر عالی 23.8 اینچ4K/UHD با پنل IPS  با زاویه دید 178 درجه و رزولوشن  3840×2160 و قابلیت تشخیص 10 نقطه لمس(10 point finger)   استفاده کرده است و به شما این امکان را می دهد تا با این وضوح  فوق العاده کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید و زیبائی واقعی تصاویر و فیلم ها را درک کنید و این امر ویرایش تصاویر و فیلم ها را برای شما آسان‌تر می‌کند.

سیستم صوتی کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC

برای کامل شدن Multimedia   در این سیستم ،  ایسوس از فناوری اختصاصی خود Sonic Master Permium  استفاده کرده است و تعداد 6 عدد اسپیکر استریو ویژه توسط تیم مهندسان Golden Ear  با قدرت صوتی 16 وات برای آن طراحی شده است که یک طیف کامل صوتی با یک صدای فراگیر  واقعی  و باس مناسب بوجود می آورند و در شما احساس حضور در یک کنسرت زنده را ایجاد می کند .

استفاده از دوربین اینتل RealSense  برای وب کم علاوه برفراهم آوردن امکانات یک دوربین 3 بعدی ، یک انتخاب بسیار هوشمندانه بوده است و درآمیختن آن با ویژگیهای جدید ویندوز Hello  ، به شما امکان استارت سیستم با شناسائی و تشخیص دقیق چهره را خواهد داد و همچنین 2 ردیف اسپیکر امکان تشخیص دقیق صدای شما و بکار گیری ویژگی های کورتانا در ویندوز 10 را برای شما فراهم می کند .

جمع بندی

در کل کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen AiO Pro Z240IC  را می توان بعنوان یک کامپیوتر فوق پیشرفته و لوکس ، متناسب برای انجام کارهای سنگین و مولتی مدیا معرفی کرد که زیبائی خاصی به مخیط کار یا منزل شما می بخشد . این دستگاه را میتوان هم رده کامپیوتر بدون کیس اپل iMac  معرفی کرد با این تفاوت که در آن  از سیستم عامل ویندوز استفاده شده است . کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen Pro Z240IC در  کنار iMac شرکت اپل ، جایزه انتخاب سردبیر PCMag.com  را برای کامپیوتر های بدون کیس پیشرفته  دریافت کرده است .

                         

منبع : aiocenter.ir

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر