;
coinex

معرفی و مشخصات فنی بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی

بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی

امروزه استفاده بهینه از فضا و زیبائی محیط کار به یکی از موارد مهم در محیط های اداری بدل شده است و مینی پی سی ها یکی از راه حل های این مسئله هستند، البته به جز کم جا بودن کارایی و امکانات یک mini PC نیز بسیار مهم است . در ادامه به معرفی و بررسی بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 خواهیم پرداخت.

بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی :  مینی پی‌سی Gigabyte mini PC BXi5-4570R

به ظاهر کوچک این دستگاه نگاه نکنید در داخل آن یک غول جاسازی شده است . در ساخت این مینی پی سی از یک پردازنده Intel Core i5 4570  استفاده شده است همراه با 16GB حافظه رم که باعث می شود این دستگاه تنها در 5 ثانیه بوت شود . چیپ گرافیک این دستگاه مدل Irish Pro 5200  می باشد که رزولوشن 4K را ساپورت می کند .

 

 

2. مینی پی سی MSI mini PC Cubi 

این دستگاه یکی از جدیدترین mini PC هایی است که از نسل پنجم پردازنده های شرکت اینتل استفاده می کند یک پردازنده اینتل Core i7 5500U  در قلب این دستگاه کوچک جای گرفته است و از حافظه DDR3 پشتیبانی می کند . این دستگاه بسیار کوچک است و با تنها نیم کیلوگرم وزن، یکی از بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی است.

 

 

3. مینی پی سی Acer Revo mini PC 

این دستگاه استانداردهای شما را از یک مینی پی سی تغییر میدهد در عین کوچکی بسیار قدرتمند است . پردازنده Core i5 5200U با 3MB حافظه کش ، همراه با 8GB حافظه رم  و یک ترابایت حافظه داخلی و یک کارت گرافیک Intel HD 5500  که همه این امکانات در کنار هم از این مینی پی سی یک دستگاه قدرتمند کوچک یا امکاناتی در حد یک دسکتاپ ساخته و آن را به یکی از بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی تبدیل نموده است.

 

 

4. مینی پی سی Lenovo ThinkCenter M700 

این دستگاه یکی از معدود مینی پی سی هایی است که از نسل ششم پردازنده های ساخت شرکت اینتل استفاده کرده و جزو فهرست بهترین مینی پی سی های سال 2017 میلادی قرار گرفته است. این سیستم کوچک که تنها 600 گرم وزن دارد بر خلاف بسیاری از سیستم های مشابه این دستگاه دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر دماهای بالا ، لرزش و شوک شدید است . این دستگاه بسیار کوچک دارای پورت های ارتباطی بسیار کاملی است . 6 عدد USB 3 و LAN , VGA , HDMI .

 

5. مینی پی سی Intel mini PC NUC5i5RYK

یکی دیگر از بهترین مینی پی سی های 2017 ، دستگاه Intel Mini PC NUC5i5RYK بوده که با سخت افزاری فراتر از سایز خود ساخته شده است . پردازنده Core i5 5250U با تکنولوژی Turbo Boost 2 و 16GB حافظه رم  و کارت گرافیک Intel HD Graphics 6000 همه اینها در این مینی پی سی کوچک که تنها یک کیلوگرم وزن دارد .

 

6. مینی پی سی HP mini PC Pavilion 300-230

برای توصیف این دستگاه باید گفت : قدرتمند ، زیبا و سریع . پردازنده intel Core i3 5005U 2.0 GHz و 4GB  حافظه رم همراه با یک ترابایت هارد دیسک همه این موارد توضیح دهنده بخش قدرتمند و سریع می باشد اما برای قسمت زیبا باید به طراحی زیبا و فریبنده این مینی پی سی نگاه کنید و همچنین به صدای زیبا و بی نقص آن که از Bang & Olufsen سرچشمه می گیرد و آن را به یکی از بهترین مینی پی سی های 2017 تبدیل کرده، گوش داد .

 

منبع : aiocenter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر