;
coinex

هواوی آنر وی 10 با هوش مصنوعی اوایل سال 2018 رخ نشان می‌دهد

هواوی آنر وی 10 با هوش مصنوعی اوایل سال 2018 رخ نشان می‌دهد
هواوی آنر وی 10 (Huawei Honor V10) با پردازنده مجهز به هوش مصنوعی راهی بازار خواهد شد. این خبر توسط مدیر ارشد اجرایی برند آنر تایید شده است.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر عامل کمپانی هواوی چند روز قبل و در طی نمایشگاه IFA 2017 لندن در رویدادی که توسط این کمپانی برگزار شد، پردازنده کرین 970 خود را معرفی کرد. پردازنده‌ای که با یک تراشه هوش مصنوعی به صورت یکپارچه طراحی شده و عنوان اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان را با خود یدک می‌کشد. در این کنفرانس مطبوعاتی، برند آنر نیز به عنوان میهمان ویژه این مراسم حضور داشت، اما هیچ محصولی را معرفی نکرد.

با این وجود، جورج ژائو (George Zhao) مدیر ارشد آنر درباره گوشی‌های هوشمند بعدی این برند توضیحاتی داد و اعلام کرد که محصولات بعدی این شرکت تابعه هواوی به هوش مصنوعی مجهز خواهند بود.

اساسا به غیر از طراحی و شکل ظاهری، گوشی‌های هوشمند آنر با مشخصات سخت افزاری مشابهی با گوشی‌های هواوی عرضه می‌شوند. این کار به گسترش بازار و بیشتر کردن سهم هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند. علاوه بر این باعث می‌شود تا گوشی‌های پرچمدار با قیمت مناسب‌تر و مقرون به صرفه تری در اختیار کاربران قرار بگیرد. به نظر می‌رسد این همان استراتژی است که مدیر عامل آنر درباره هوش مصنوعی به آن اشاره کرده است.

در واقع مدیرعامل آنر به طور غیر مستقیم به گوشی هواوی آنر وی 10 اشاره کرده است، دستگاهی که قرار است به عنوان جانشین هواوی آنر وی 9 راهی بازار شود. موبایل Honor V9 اولین گوشی پرچمدار هواوی بود که در فوریه سال جاری وارد بازار شد. این دستگاه قدرت پردازشی خود را از کرین 960 تامین کرده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین این موضوع کاملا منطقی است که در گوشی هواوی آنر وی 10 انتظار قدرتنمایی کرین 970 را داشته باشیم.

گوشی هواوی آنر وی 10 با کرین 970

با این تفاسیر، احتمالا گوشی آنر V10 هواوی بعد از هواوی میت 10 که در 16 اکتبر به طور رسمی معرفی خواهد شد، دومین گوشی هوشمندی باشد که از تراشه کرین 970 مجهز به تراشه هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد. جورج ژائو همچنین اعلام کرد که هواوی آنر وی 10 در اوایل سال 2018 معرفی خواهد شد.

اگر به تاریخ عرضه آنر وی 9 دقت کنید، احتمالا جانشین این دستگاه در ماه فوریه 2018 رخ نشان خواهد داد، البته ممکن است که این دستگاه به طور انحصاری به بازارهای چین اختصاص داده شود و چند ماه پس از عرضه آن در این کشور با نام دیگری به بازارهای بین المللی وارد شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر