;
coinex

می 7 شیائومی در فوریه 2018 با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 رونمایی می‌شود

شیائومی از گوشی پرچمدار می 7 (mi 7) خود در ماه فوریه (12 بهمن تا 12 اسفند) سال 2018 و زودتر از سایر گوشی‌های پرچمدار سری می (mi) رونمایی می‌کند.

این مطلب را اخیرا یک منبع دیگر هم از سایت ویبو (Webio) تایید کرده است. این منبع گفته است که شیائومی گوشی می 6 را امسال در ماه آوریل (12 فروردین تا 11 اردیبهشت) در معرض عموم قرار داد اما مدل می 7 را در ماه فوریه سال میلادی آینده به کاربران و طرفدارانش معرفی می‌کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که همه سازندگانی که می‌خواهند در سه ماهه اول سال از یک گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی کنند، معمولا محصول خود را در ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن) یا فوریه به کاربران معرفی می‌کنند و این مطلب هم با خبرهای جدید تطابق دارد.

شبکه اجتماعی چینی‌زبان ویبو همچنین گفته است که سازنده چینی می‌خواهد گوشی پرچمدار جدیدش را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 وارد بازار کند؛ این پردازشگر جانشین تراشه کوالکام اسنپدراگون 835، جدیدترین و قدرتمندترین تراشه موجود در بازار از برند کوالکام است.

می 7 شیائومی چند وقت پیش هم به سوژه چند سایت خبری مرتبط با دنیای گوشی‌های همراه تبدیل شده بود. این منابع خبری گفته بودند که سازنده چینی می‌خواهد در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6 اینچی اولد از برند سامسونگ استفاده کند.

اگر این مطلب حقیقت داشته باشد می‌توان گفت که گوشی پرچمدار می 7 اولین محصول از گوشی‌های پرچمدار سری می شیائومی است که با یک نمایشگر 6 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، زیرا سایر گوشی‌هایی که سازنده قبل از این مدل عرضه کرده بود، همه با نمایشگرهایی کوچک‌تر از 6 اینچ وارد بازار شدند.

طبق شایعه‌های منتشر شده شیائومی در نظر دارد که گوشی پرچمدار می 7 خود را با یک دوربین اصلی دوگانه و در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار کند. این محصول به اسکنر اثر انگشت هم مجهز است اما هنوز مشخص نیست که این سخت افزار در کدام قسمت گوشی می 7 نصب می‌شود.

شیائومی دیروز در کنار گوگل از یک گوشی پیشرفته دیگر با نام می ای 1 (Mi A1) هم در کشور هند رونمایی کرد. این محصول از سیستم عامل اندروید وان (Android One) گوگل، یک دوربین دوگانه و رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد.

می 7

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر