;
coinex

طرح دیاگرامی از شیائومی می میکس 2 نمایشگر 6.2 اینچی آن را نشان می‌دهد

طرح دیاگرامی از شیائومی می میکس 2 نمایشگر 6.2 اینچی آن را نشان می‌دهد
کمپانی چینی شیائومی به زودی از یک گوشی پرچمدار با طراحی بدون حاشیه رونمایی می‌کند. این دستگاه که شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) نام دارد در روز بیستم شهریور به طور رسمی معرفی خواهد شد.

شایعات زیادی درباره این دستگاه منتشر می‌شود، اما جذاب‌ترین بخش از شایعات مربوط به صفخه نمایش این دستگاه است. انتظار می‌رود که نمایشگر بدون حاشیه‌ای در پنل جلویی این اسمارت فون خودنمایی کند. این صفحه نمایش در واقع نسخه دوم از نمایشگر شیائومی می میکس بوده و گفته می‌شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه در پنل جلویی آن عدد بالای 93 درصد را نشان خواهد داد.

امروز طرحی دیاگرامی از شیائومی می میکس 2 در کنار مدل استاندارد می میکس منتشر شد. این رندر توسط Benjamin Geskin در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. از این رندر چند نکته را می‌توان برداشت کرد. در ابتدا به نظر می‌رسد که اندازه کلی این دستگاه نسبت به نسل گذشته کمی کوچکتر شده است. این مورد احتمالا به دلیل این واقعیت است که اندازه صفحه نمایش در شیائومی می میکس 2 نسبت به مدل سال گذشته کاهش یافته است، اما مهمترین چیزی که خودنمایی می‌کند، حاشیه بسیار نازک در قسمت پایین این گوشی هوشمند است.

گفته می‌شود گوشی Mi Mix 2 در پنل جلویی از یک نمایشگر 6.2 اینچی برخوردار است. این اندازه حدود 0.2 اینچ کوچکتر از نمایشگر 6.4 اینچی مدل می میکس است. با این حال به نظر می‌رسد که نمایشگر از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است. این همان نسبت تصویری است که در گوشی‌های گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 دیده شد.

بر اساس شایعات منتشر شده، قدرت پردازشی شیائومی می میکس 2 از اسنپدراگون 835 تامین خواهد شد. این دستگاه در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و نسخه دیگر با حافظه رم 8 گیگابایتی خودنمایی خواهد کرد.

شیائومی می میکس 2

دیروز تصویری واقعی که منابع مختلف خبری آن را به گوشی شیائومی می میکس 2 منتسب می‌دانستند در فضای وب رخ نشان داد و در واقع تصویر بالا همان چیزی است که قرار است در یازدهم سپتامبر (20 شهریورماه) دیده شود.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر