;
coinex

شیائومی ردمی 5 ای در تنا با نام شیائومی MCT3B در تنا رویت شد

شیائومی ردمی 5 ای در تنا با نام شیائومی MCT3B در تنا رویت شد
شیائومی ردمی 5 ای (Xiaomi Redmi 5A) در آژانس رگولاتوری چین، تنا، دیده شد و برخی از مشخصات آن رخ نشان داد. این دستگاه، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است و با توجه به اینکه در تنا ظاهر شده، به زودی وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه با شماره مدل Xiaomi MCT3B در لیست آژانس رگولاتوری چین خودی نشان داد. شیائومی ردمی 5 ای با اندازه‌های 8.35 در 70.14 در 140.44 میلی‌متر گسترده شده و حدود 137 گرم وزن دارد. این اسمارت فون با رنگ‌های رزگلد، طلایی، سفید، آبی، قرمز، صورتی، خاکستری و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در پنل جلویی این دستگاه یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) دیده می‌شود. ابعاد ادرج شده برای گوشی Xiaomi MCT3B درست به مانند شیائومی ردمی 4 ای و اندازه نمایشگر اچ دی آن نیز دقیقا همان است. تنها تفاوت در تکنولوژی ساخت نمایشگر دیده می‌شود. نمایشگر ردمی 4A یک پنل IPS LCD است در حالی که ردمی 5A به یک پنل TFT مجهز است.

شیائومی ردمی 4 ای بدون سنسور اثر انگشت معرفی شد و جالب است که گوشی شیائومی MCT3B نیز بدون سنسور اثر انگشت دیده می‌شود، به این دلایل می‌توان این دستگاه را همان شیائومی ردمی 5 ای دانست.

این دستگاه قدرت خود را از یک پردازنده با حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز تامین کرده وسیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا را اجرا می‌کند. 32 گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه موجود است و کاربران می‌توانند این مقدار از فضای ذخیره سازی را بوسیله کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت ارتقا دهند.

در پنل عقب گوشی جدید شیائومی یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یا 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دوربین قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی را خواهد داشت و در جلو برای دوست‌داران سلفی و برقراری تماس ویدیویی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. شیائومی ردمی 4 ای نیز یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

شیائومی ردمی 5 ای به یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و گزینه‌های ارتباطی این گوشی دو سیم کارته می‌توان به G VoLTE4 و وای فای اشاره کرد. این تولید کننده چینی، مدل شیائومی ردمی 4 ای خود را در نوامبر سال گذشته معرفی کرد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی جانشین آن نیز در ماه نوامبر امسال معرفی شود.

شیائومی به تازگی از گوشی اندروید وان شیائومی می ای 1 خود رونمایی کرد. این دستگاه که در همکاری با گوگل ساخته شده دارای یک دوربین دوگانه است و با قیمتی در حدود 235 دلار از طریق کانال‌های فروش آفلاین و آنلاین به بازار عرضه می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر