;
coinex

آکسون مولتی زد تی ای با یک نمایشگر دوگانه توسط ای تی اند تی عرضه می‌شود

آکسون مولتی زد تی ای با یک نمایشگر دوگانه توسط ای تی اند تی عرضه می‌شود!

زد تی ای (ZTE) تصمیم دارد که در آینده‌ای نزدیک با کمک شرکت ای تی اند تی یک گوشی مجهز به یک نمایشگر دوگانه را با نام آکسون مولتی وارد بازار کند.

طبق اطلاعات منتشر شده آکسون مولتی (Axon Multy) از اواسط ماه اکتبر (18 مهر تا 28 مهر) به طور انحصاری توسط شرکت ای تی اند تی (AT&T) وارد بازار می‌شود. منابع خبری گفته‌اند که گوشی جدید سازنده چینی از یک نمایشگر تاشو 1920 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد. این نمایشگر زمانی که باز می‌شود به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی تبدیل می‌گردد که در مقایسه با سایر گوشی‌های موجود در بازار مثل گلکسی نوت 8 یا ال جی وی 30 که با نمایشگرهای 6.3 اینچی و 6 اینچی عرضه شده‌اند، چندان بزرگ نیست.

متاسفانه هنوز تصاویر دقیقی از گوشی زد تی ای آکسون مولتی در اختیار منابع خبری گذاشته نشده است به همین دلیل هنوز نمی‌توان در مورد سبک طراحی این گوشی هوشمند خاص حرفی زد؛ با وجود این از نظر سایر مشخصات می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی آکسون مولتی را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 3120 mAh و دوربین 20 میگاپیکسلی که نقش دوربین اصلی و سلفی را به تنهایی ایفا می‌کند، در اختیار کاربران قرار دهد.

گفته شده است که شرکت ای تی اند تی می‌خواهد آکسون مولتی را با یک برچسب قیمت 650 دلاری یه عنوان محصولی مناسب برای پخش کردن فایل‌های چندرسانه‌ای عرضه کند. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد با سیستم عامل اندروید وارد بازار می‌شود اما هنوز مشخص نیست که نسخه این سیستم عامل نوقا است یا اوریو!

آکسون مولتی

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر