;
coinex

تصویری واقعی از هواوی میت 10 پرو منتشر شد

هواوی میت 10 پرو
هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) احتمالا در کنار هواوی میت 10 در روز شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) معرفی خواهند شد. هواوی این موضوع را تایید کرده و اکنون تصویری واقعی از مدل هواوی میت 10 پرو در فضای آنلاین خودنمایی می‌کند.

امروز تصویری از پنل جلویی هواوی میت 10 پرو منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه با صفحه نمایش بدون حاشیه‌ای خودنمایی خواهد کرد. اکنون تصویر دیگری از این گوشی به نمایش درآمده و صفحه نمایش بدون حاشیه آن یک‌بار دیگر دیده شد، اما این بار در یک عکس واقعی که از آغاز زندگی این گوشی حکایت می‌کند.

تصویری واقعی از هواوی میت 10 پرو منتشر شد
تصویر واقعی منتسب به گوشی هواوی میت 10 پرو

این تصویر کمی با طرح‌هایی که OnLeaks@ چند روز قبل آن را منتشر کرده بود، تفاوت دارد. البته گفته می شد که آن طرح‌ها به گوشی هواوی میت 10 متعلق است.

در هر صورت، بر اساس این تصویر جدید گوشی هواوی میت 10 پرو با یک نمایشگر تخت دیده می‌شود و حاشیه‌های بسیار باریکی در پایین و بالای آن قابل مشاهده است. در حاشیه زیر نمایشگر بزرگ آن لوگوی Huawei به چشم می‌خورد. صفحه نمایش این دستگاه واقعا بزرگ است و این گونه که پیداست، 5.9 یا 6 اینچ اندازه دارد.

همان طور که برخی از شایعات بیان می‌کردند، به نظر می‌رسد که این صفحه نمایش از نسبت تصویر معمول 16 به 9 برخوردار است، اما این احتمال نیز وجود دارد که تصویر این گوشی تا حدودی ما را فریب دهد و نسبت تصویر همان 18 به 9 باشد که در ال جی جی 6 دیده می‌شود.

هر دو گوشی هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو از کرین 970 قدرت خواهند گرفت. این چیپست که به تراشه هوش مصنوعی مجهز شده است با فرآیند ساخت 10 نانومتری تولید شده و می‌تواند قدرت گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی منتقل کند. این دستگاه به احتمال زیاد در ابتدا با پیش نصب اندروید نوقا به بازار عرضه می‌شود، اما هواوی می‌تواند به سرعت آن را به اندروید 8 اوریو ارتقا دهد.

گوشی هواوی میت 10 پرو احتمالا با یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی و یک بدنه تمام فلزی رونمایی خواهد شد؛ اگر چه این شانس وجود دارد که هواوی در طراحی آن از شیشه نیز استفاده کرده باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر