;
coinex

تاریخ شروع پیش فروش گوشی‌های 2017 آیفون اپل مشخص شد

تاریخ شروع پیش فروش گوشی‌های 2017 آیفون اپل مشخص شد!

یک منبع خبری آلمانی گفته است که اپل سه روز بعد از رونمایی از گوشی‌های آیفون مدل 2017 خود، فرآیند پیش فروش این محصولات را آغاز می‌کند.

کوپرتینو گفته است که در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) از گوشی‌های آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی می‌کند و در تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) این سه محصول را به طور پیش فروش در اختیار کاربران می‌گذارد. اگر که این روال انجام شود، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های جدید سازنده آمریکایی طبق روال همیشگی کوپرتینو یک هفته بعد از شروع فرآیند پیش فروش خود وارد بازار شوند.

منابع خبری گفته‌اند که اپل می‌خواهد مدل آیفون ایکس را به تعداد محدودی وارد بازار کند. مینگ چی کو، منتقد مشهور محصولات اپل گفته است که سازنده آمریکایی احتمالا تنها 3 یا 4 میلیون دستگاه از گوشی آیفون ایکس خود را وارد بازار می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده این محصول از یک نمایشگر اولد لبه به لبه و دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی شارژ وایرلس و قابلیت تشخیص چهره را نیز دارد.

اپل گفته است که در کنار سه گوشی جدیدش از اپل واچ 3 هم رونمایی می‌کند. طبق اطلاعات موجود این محصول به یک سیم کارت داخلی و قابلیت ارتباطاتی LTE مجهز شده است، از این رو کاربر می‌تواند بدون همگام سازی این ساعت با یک گوشی آیفون، در اینترنت جست و جو کند.

شایعه شده است که سازنده آمریکایی می‌خواهد مدل 64، 256 و 512 گیگابایتی آیفون ایکس را با قیمت 999، 1099 و 1199 دلار وارد بازار کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر