;
coinex

همکاری سامسونگ و ردبول برای ساخت محتوای واقعیت مجازی

همکاری سامسونگ و ردبول برای ساخت محتوای واقعیت مجازی

سامسونگ به عنوان پیشتاز در عرصه تکنولوژی واقعیت مجازی با شرکت تولیدکننده نوشیدنی ردبول برای ساخت محتوای واقعیت مجازی همکاری‌هایی را آغاز کرده است.

ردبول براساس استراتژی بازاریابی که در پیش گرفته، تقریبا اسپانسر تمامی مسابقات ورزشی است که روزانه و ماهانه در جهان برگزار می شود. بنابراین به نظر می‌رسد این همکاری می‌تواند منجر به خلق محتوای واقعیت مجازی شگفت‌انگیزی شود.

ردبول محتوای وی آر را تحت کمپین Rulebreakers (قانون شکنان) و با کمک ورزشکاران می‌سازد؛ ورزشکارانی که نقشی پررنگ در این همکاری خواهند داشت. این کمپین قرار است به مردم نشان دهد که پا را از محدودیت‌هایشان فراتر گذاشته و به اندازه ظرفیت واقعی‌شان به موفقیت برسند.

ورزشکارانی همچون روبن لنتن (رشته قایقرانی) و جفری ورشور (رشته رقص بریک) نیز در این کمپین مشارکت خواهند داشت. این کمپین قرار است دوشادوش کمپین DoWhatYouCan’t# سامسونگ پیش رود. این کمپین بین‌المللی نیز قرار است به جوانان خلاق در سرتاسر جهان نشان دهد که آن‌ها در چه چیزی خوب هستند و چه کاری می‌توانند انجام دهند.

گربن فن والت مِیِر، مدیر مارکتینگ موبایل در شعبه هلند سامسونگ می‌گوید:

با کمپین DoWhatYouCan’t می‌بینیم که نیازی به گوشی هوشمند نیست و یک اتصال اینترنت و یک ایده خوب می‌تواند امپراتوری شما را پایه‌گذاری کند.

هیچ کدام از کمپانی‌های سامسونگ و ردبول هنوز اعلام نکرده‌اند که چه زمانی می‌توانیم شاهد خیل عظیمی از محتوای واقعیت مجازی از آن‌ها باشیم، اما با انتشار این خبر امیدواریم تا اواخر سال جاری میلادی شاهد این اتفاق باشیم.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر